carlhaakon Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Hei noen som kan svare på om dette er loaded bilen eller ikke?
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Tror ikke det er den. Loaded m3'n hadde vel ikke ac-s detaljer når den var "orginal" utseendemessig...
carlhaakon Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 Tror ikke det er den. Loaded m3'n hadde vel ikke ac-s detaljer når den var "orginal" utseendemessig... nei dette jeg har stussa litt på også. men den har jo samme buret og bøtte stoler da
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 nei dette jeg har stussa litt på også. men den har jo samme buret og bøtte stoler da Det buret er ac-s sitt halv bur ser det ut som. Og stolene er vel orginale i csl'n. Uansett, så var dette en nydelig csl Selvom jeg foretrekker de orginale eksosstussene. Orgnale lyden også faktisk....
carlhaakon Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 nei dette jeg har stussa litt på også. men den har jo samme buret og bøtte stoler da Det buret er ac-s sitt halv bur ser det ut som. Og stolene er vel orginale i csl'n. Uansett, så var dette en nydelig csl Selvom jeg foretrekker de orginale eksosstussene. Orgnale lyden også faktisk.... recaro stoler i denne om jeg ikke tar heilt feil hehe, ja jeg ville nok heller behold den orginal sånn sett. CSL har jo nydelig lyd orginalt så rart de har satt på AC gitt
Lars89 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Ikke samme bilen, men går ikke så ille den der heller
carlhaakon Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Ikke samme bilen, men går ikke så ille den der heller okei, Svenska klarer ikke holde CSLene sine orginale de da gitt hehe. ja tøff bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå