janerik171187 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 hei, skal bytte clutch på bilen til broren min, en mini 2002mod om jeg husker rett. noen som vet om jeg trenger noe spesialverktøy for å bytte? sett bort ifra torxpiper, umbrako og vanlig skrallesett. vet dette er bmw forum, men mini er bmw det og hehe
Bonden Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Du trenger gått med pågangsmot ,mener at du må ned med travers dvs henge opp motor og hele forstillinga ned en del cm, mulig front bjelker og radiatorer også .
Superbeetle Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 å ta bort traversen er vel ikke så uvanlig eller særlig krevende annet enn at du bør/må ha en traversjekk til å holde oppe motoren mens traversen er borte. Ellers er jeg på ingenmåte noe mini-kjenner, men tror du må demontere mesteparten av fronten.(som nevnte i innlegget over med radiator etc)
janerik171187 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 takker for svar, får se om det blir no kødd når jeg begynner i helga her.
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 er det ikke sånn cvt på disse da? eller er det kanskje ekstrautstyr?
janerik171187 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 er det ikke sånn cvt på disse da? eller er det kanskje ekstrautstyr? vanlig gir på denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå