Gå til innhold

SOLGT

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje litt bilder av interiør og slikt kan hjelpe?

Ellers var teksten i annonsen uoversiktelig, så kanskje det hjelper om du bruker litt avsnitt og skriver litt kortere setninger og bruker ny linje litt mer?

massevis av skrivefeil hjelper heller ikke.

( mange ordlister på nett så bare å bruke de.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forferdelig rotete og tunglest annonse. Ikke at jeg er noe vindunder, men legger ved et forslag til en litt mer ryddig tekst (helt sikkert ikke feilfri denne heller).

NY PRIS!

Selger min bil

- '97 modell registrert som '96 (facelift utgaven)

- Montert nye senkefjærer og dempere i år. Bilstein B10 60/40mm. Godkjent i vognkort.

- Samtidig montert tårnavstivere i motorrom og bagasjerom, kan fremlegge kvitteringer på alt.

- Ettermontert xenon i alle lys (nær, fjern, tåke).

- Lite rust på bilen. Litt på en hjulbue (2cm ca.), litt på en dør (to flekker på ca. 2 og 3 cm.), og en lang stripe på bagasjelokket. Dette bør gjøres noe med før det blir værre.

- Interiøret er strøkent, ikke noen sprekker e.l. bortsett fra slitt ratt og girkule. Ratt er det tapet på pga slitt hull gjennom skinnet.

- Følger med Pioner cd/m3 spiller som fungerer helt fint.

- ASC (antispinn) fungerer ikke, så pæra i instrumentpanelet er tatt ut. Aner ikke hva det kan være, sluttet å fungere i fjor vinter. ABS fungerer helt fint selv om ASC ikke fungerer. Kan være et rele som er gått i stykker.

- Baklykter er sota svart på øverste del. Side og frontblink er også sotet svart.

- Det er en liten bulk på grillrammen (etter forrige eier)

- Frontfanger er knekt. Ny ubrukt M3 frontfanger og grillramme, samt lyktelister (øyelokk) følger med.

- Montert M3 sidelister på bilen med motorsport emblemer.

- Sommerfelgene er 15" og helt runde, kommer fra en 5 serie (passer bra på bilen).

- Vinterfelgene er originale stålfelger.

- Kan følge med 17" felger hvis ønskelig. Det er hvitlakkerte M3 felger med helt nye dekk på. Tre av disse felgene er fine bortsett fra den siste som er sprukket (kan kanskje sveises).

- Bilen er fin i lakken. Et par stygge riper bak som man nesten ikke ser. Noe steinsprut rundt om.

- Bilen vil såklart blir grundig vasket innvendig og utvendig + god polering før salg.

- Bilder av rust og interiør sendes på mms eller mail da jeg ikke har bilder av det nå.

- Ring eller send sms. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg skal blande meg. Ment som tips, men facelift kom 09mnd 1996 og gjør ikke bilen til en 97 modell av den grunn.

Hvem som har laget bulker er også irrelevant.

Altid dumt å fortelle at et interiør er strøkent når noe er slitt, tapet osv.

Strøkent er forbeholdt ting som er som nytt og skaper forventninger bilen ikke nødvendigvis innfrir.

Kort salgsannonse med reelle fakta og bilder er vel det beste.

Mine tråder uten bilder går altid trått.

Gode bilder selger. Jeg er ofte utolmodig med mine annonser og retter og legger til underveis. Dette virker uryddig på de som er potensielle kjøpere.

Litt skryt av hva som er bra på bilen hjelper også!

Ment som råd dette Matsi, da jeg prøver å bli bedre selv også etter å ha rotet til noen annonser på biler som er helt ok.

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg skal blande meg. Ment som tips, men facelift kom 09mnd 1996 og gjør ikke bilen til en 97 modell av den grunn.

Pedro

OT:

Og når tror du de introduserer neste års modell?

Hvis du stikker til forhandleren rundt 1. oktober skal jeg love deg at det er en -10 modell du får ;) Det er en grunn til at mange av endringene skjer i denne tidsperioden.. Ofte er det fordi de rett og slett klargjør seg til en ny årsmodell..

Lykke til! Kan tenke meg ett E36 prosjekt snart, men ikke enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer ot på en fin bil.

Ja du kan prøve det når du skal bytte inn. Da er det ikke en forhandler som snakker slik du. BMW fabrikkene oppgraderer også i 06 mnd uten at det er en nyårsmodell.

Skjønner godt hva dere mener, men registreringsdato har nok mest å si på beregningen så lenge det kun gjelder facelift og ikke nye modeller som overgangen fra E36 til E 46. FORTSATT lykke til. Kikket jo innom fordi bilen er pen og ikke for å kverulere. Vurderes også da jeg er på kjøperen etter sedan.

Breitbau. Har du solgt bilen din? Den er ett ikon blandt E36er.

Henger plakater av den på gutterom veit jeg!

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ot, hva skal du ha nå?

Nei, har sett på en e39 jeg kunne tenkt meg. men tror ikke banken vil la meg låne såpass med penger. så da har jeg funnet en e30. Så det gjenstår jo bare å se hva banken sier:P sier de nei til det lånet jeg vil ha blir det e30 "prosjekt" :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...