matsi Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Autodb annonsen endret.!! bilder av interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Autodb annonsen endret.!! bilder av interiør. BMW 320i tilsalgs.(Ny pris) KM : 236.000 Pris : 45.000 Tlf : 95819936 Selger da bilen min etter som at jeg vil gå over til en annen bmw. Må skiftes bremser forran? Tror dette er på tide. Har skiftet bak en gang, så vet ikke åssen det er der. Ellers er det "lite rust" på denne, det er en stripe på koffertlokket, en boble på 3-4cm på en hjulbue og et par striper på passasjer dør, på ca 2-4 cm? - ASC (antispinn) fungerer ikke, så pæra i instrumentpanelet er tatt ut. Aner ikke hva det kan være, sluttet å fungere i fjor vinter. ABS fungerer helt fint selv om ASC ikke fungerer. Kan være et rele som er gått i stykker. - Ettermontert xenon i alle lys (nær, fjern, tåke). -- Montert nye senkefjærer og dempere i år. Bilstein B10 60/40mm. Godkjent i vognkort. - Montert M3 sidelister på bilen med motorsport emblemer. - Pioneer radio/cd spiller. - Ubrukt/lakkert, M3 front fanger (følger med) - Ubrukt/lakkert, Nyreoppstillig/grillramme. (følger med) - Montert matt chrome ringer i instrumenthus. bilder av rust kan sees på : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=127712 Send meg en melding eller ring om det er noe du lurer på. Pris kan diskuteres. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Førstemann med et bud på over 40k(innen i morgen fredag), å kan hente den i løpet av helgen. får den for budet sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 bump.. første med bud på over 40k i dag !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Dette er en bil jeg godt kunne vært interessert i dersom jeg ikke allerede hadde kjøpt 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Bump. selges for 40.000,- ved rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 b u m p ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 jeg kan gjerne kjøpe interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 hehe.. selges hel.;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Hei M Da kan jeg kjøpe karosseri med papirer, så kommer du i mål p Tuller jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 takk cise. Ny pris 40.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 du kan ikke skrive spørsmål i en salgsannonse! det er jo DU som vet hvordan bilen er og så må du skrive riktig motorvolum hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg