Gå til innhold

F*** låst meg ute


Hyggmaister
 Share

Anbefalte innlegg

*sensurert*

Aaarg jeg har låst meg ute av bilen!!!!! :cry: MED reservenøkla :( Og de andre nøkla ligger inni bilen også...alle vinduene er rulla helt opp...

Faen for en duste-screw-up jeg er!! Sååeh, kan noen gi meg tips?

ps. jeg kommer inn bagasjeluka...-_- Men er vel ingen normal måte å åpne den skiposetingen på så lenge det aldri har vært noe skipose der?

HELVETE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sensurert*

Aaarg jeg har låst meg ute av bilen!!!!! :cry: MED reservenøkla :( Og de andre nøkla ligger inni bilen også...alle vinduene er rulla helt opp...

Faen for en duste-screw-up jeg er!! Sååeh, kan noen gi meg tips?

ps. jeg kommer inn bagasjeluka...-_- Men er vel ingen normal måte å åpne den skiposetingen på så lenge det aldri har vært noe skipose der?

HELVETE!!

ta av lista som ligger inntil vinduet, ta så en ståltråd med en bøy formet som en J bare mer som en fiskekrok.. så fører du den ned omtrent ved dørhåndtaket, så skal du kunne hekte denne i en "dings" inni døren som gjør at du får åpnet døren igjen :wink: Har sett redningsbil-folket bruker denne metoden.

Selv kunne jeg bare dra ut vinduet i toppen på førerdøren på min coupè, og ta inn hånden og dra i dørhåndtaket fra innsiden ved hjelp av ståltråd, da låser den seg opp automatisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, om jeg ikke er medlem? :D Må vel evt melde meg inn :P

Falck har en egenandel på 4-500kr for ikke medlemmer tror jeg. Virker kanskje litt dyrt, men da slipper man ihvertfall å ødelegge bilen sin selv... hehe

Jeg fikk politiet til å hjelpe meg en gang jeg hadde låst nøkklene i bilen. Kr 0,- :-)

Kurant alternativ det, men de har vel sjeldent tid til å hjelpe borgere? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk politiet til å hjelpe meg en gang jeg hadde låst nøkklene i bilen. Kr 0,- :-)

Mye praktiske politifolk rundtom. Har enda ikke kommet meg over politiet på Voss, de reparerte E28en min når kjølevannslangen hadde sprekt. De fikset opp slangen med leatherman og brukte alt pepperspray-vannet sitt til å fylle opp kjølesystemet. Tøft gjort, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg låste nøkklene i bilen, da gikk bilen på tomgang for å bli varm på vinterstid. Ulempen der og da var at viskoskoblingen til vifta var gåen. Fikk litt panikk da temp-nåla stod å hoppet på rødfeltet.

Ringte Viking redningstjeneste, og de kom å låste opp bilen for 350 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...