pettmon Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Klubbkveld hos Bavaria Stavanger torsdag 10.09.2009 Tidspunkt 18.00 – 21.00 Vi tilbyr prøvekjøring av tilgjengelige demobiler. Delelageret tilbyr bra priser på utvalgte deler og tilbehør. Gamle brosjyrer blir lagt frem, disse deles ut til dem som er interessert. Verkstedet tilbyr diagnosetester. Konkurranse med flotte premier! Noe å bite i, og brus. Vi legger til rette for utstilling av biler fra BMW klubben, og fotografering av disse. Hvis Bavaria har bil tilgjengelig med Dynamic Drive, så vil denne funksjonen demonstreres på tester. Giveaways… Petter Styremedl BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 ja her er det bare å stille tidlig regner med det blir like mye folk som ifjor . Petter BMWCCN Rogaland
Hidlen Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 er man nødt å være medlem i BMWCCN for å bli me? har en kamerat som har lyst å bli me å se.
pettmon Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 då kan han bli med deg , om du e medlem Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Diagnosetester ja? Gratis? Det er det ja Petter BMWCCN Rogaland
Arotished Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Hehe, sist eg var inne hos bavaria var det EN måneds ventetid for å få en time til en diagnose. Hadde håper å få en ordtlig diagnose før jeg reiste til tyskland for å vite om alt var ok (noe jeg forklarte til dem) men fikk beskje om å komme tilbake om en måned. I tyskland tok det totalt 15 min ifra jeg kom inn til jeg fikk bilen på en diagnose. Å det verste av alt, var at jeg ikke trengte å betale! Har ALDRI likt verken Bertel O Steen eller Bavaria, elendig kundeservise!
Jay-O Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Blir å pusse og gnikke for å møte opp med fin bil
pettmon Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Blir å pusse og gnikke for å møte opp med fin bil Rett instilling Jay-O . det blir jo utstilling og Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 2 dager igjen Petter BMWCCN Rogaland
Jay-O Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Då va bilen der ute allerede Service. Er spent på om alt er allerede dekket av serviceavtalen, for jeg har ikke penger just nu...
pettmon Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 Ja eg såg bilen din der ute i dag . Så folkens , møt opp i dag kl 18,00 Petter Kasserer BMWCCN Rogaland
awt Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 Vi er tre stykker som tar ferjen om en god halltime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå