Steffen Røssland Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 selger 4stk helt ubrukte dekk! kun prøvemontert på felger( aldri satt på bilen ) selges for 2500kr koster ca. 4000kr hos gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 bumper denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 vinter eller sommerdekk,og passer de til e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 vinter eller sommerdekk,og passer de til e34? Er vel kun dekk han selger, så kommer litt an på felgene du skal ha de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 dette er kun dekk ja sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 vinter eller sommerdekk,og passer de til e34? Er vel kun dekk han selger, så kommer litt an på felgene du skal ha de på. Tenkte om dekkene ble for høye eller for breie i forhold til hjulbuen på e34:) Hvordan finner jeg ut om slike dekk passer til felgene da? Er det noen måte å finne målene på? Felgene har ET 18, men husker ikke hva annet som stod på felgene i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Passer til E34 iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Passer til E34 iallefall! Takk skal du ha:) Må bare finne ut hvordan jeg kan få målt felgene mine og se om de passer dekkene (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Passer til E34 iallefall! Takk skal du ha:) Må bare finne ut hvordan jeg kan få målt felgene mine og se om de passer dekkene (: Har du ikke dekk på dem nå da? Som regel står felgbredden på baksiden.. 215 passer egentlig på alt fra 7 til 9" felg...(og både smalere og bredere, men da med vel mye ballong/strekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Passer til E34 iallefall! Takk skal du ha:) Må bare finne ut hvordan jeg kan få målt felgene mine og se om de passer dekkene (: Har du ikke dekk på dem nå da? Som regel står felgbredden på baksiden.. 215 passer egentlig på alt fra 7 til 9" felg...(og både smalere og bredere, men da med vel mye ballong/strekk) Jeg får sjekket det opp. Venter på selgers svar ang.dekkene om det er vinter eller sommerdekk Takk for hjelpen iallefall! free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 dette er kun dekk ja sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 dette er kun dekk ja sommer o_O] snakk om å være våken..! Kom med en pris på pm, mønster igjen på dekkene, så kan jeg få sjekket opp om dekkene vil passe til felgene mine. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå