Jump to content

e-28 touring

E-28 touring
 Share

Recommended Posts

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så gøy at det er flere som har Schultz.. Har en 525 ia som vi driver å sveiser rust på men vår er reg som 4 seter :D Sammygun på forumet her har oxo en som han bygger alpina kopi av.. :D Lykke til :D

min er oxo regga for 4 i dag.har en go del jobb på den.fikk den grise billi i telemark.han jeg kjøpte den av trodde ikke på meg når jeg sa de her ikke var noe hyllevare. 4000kr:-) jeg har 95070747

Oki... Ga 15,000,- vi men jeg skulle ha sånn bil og gjenne da med grei motor og helst aut :) Kjøpte av sammygun vi... :) Er vel laget ca 103 stk totalt og av dem kom ca 30- 40 til Norge.. Hvilken motor er din levert med? Du må gjerne ringe oss da vi driver mye med gammle bmwer og har litt deler på lager :)

Oki... Ga 15,000,- vi men jeg skulle ha sånn bil og gjenne da med grei motor og helst aut :) Kjøpte av sammygun vi... :) Er vel laget ca 103 stk totalt og av dem kom ca 30- 40 til Norge.. Hvilken motor er din levert med? Du må gjerne ringe oss da vi driver mye med gammle bmwer og har litt deler på lager :)

min er levert med 2.5 manuell.står en 3.2 i dag.men skal sette i en v12. ringer sikkert en dag å lurer litt:)