E-28 touring Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 da skal jeg starte på mitt touring prosjekt.blir v12 i en go gammel e-28 stasj....ikke mange av den tror jeg:)bilde kommer etter hvert.noen som veit om manuell kasse som passer???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Rått! Venter bare på mer info og bilder Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Bilder bilder bilder! Det er en schultz eller kordan det slrives? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-28 touring Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 ja,stemmer d:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Gleder meg til å se progresjon i denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 E28 Touring med V12?! Nå snakker vi sleeper Husker jeg så en sort touring hjemme i Tromsø for mange år siden og det er den eneste. Bilder kreves i dette øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 En liten apretiff for de som ikkke har sett en slik. Håper trådstarter ikke har noe mot det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-28 touring Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 E28 Touring med V12?! Nå snakker vi sleeper Husker jeg så en sort touring hjemme i Tromsø for mange år siden og det er den eneste. Bilder kreves i dette øyeblikk! ble solgt ny i norge i 88 den her...som varebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Så gøy at det er flere som har Schultz.. Har en 525 ia som vi driver å sveiser rust på men vår er reg som 4 seter Sammygun på forumet her har oxo en som han bygger alpina kopi av.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-28 touring Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Så gøy at det er flere som har Schultz.. Har en 525 ia som vi driver å sveiser rust på men vår er reg som 4 seter Sammygun på forumet her har oxo en som han bygger alpina kopi av.. Lykke til min er oxo regga for 4 i dag.har en go del jobb på den.fikk den grise billi i telemark.han jeg kjøpte den av trodde ikke på meg når jeg sa de her ikke var noe hyllevare. 4000kr:-) jeg har 95070747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Oki... Ga 15,000,- vi men jeg skulle ha sånn bil og gjenne da med grei motor og helst aut Kjøpte av sammygun vi... Er vel laget ca 103 stk totalt og av dem kom ca 30- 40 til Norge.. Hvilken motor er din levert med? Du må gjerne ringe oss da vi driver mye med gammle bmwer og har litt deler på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-28 touring Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Oki... Ga 15,000,- vi men jeg skulle ha sånn bil og gjenne da med grei motor og helst aut Kjøpte av sammygun vi... Er vel laget ca 103 stk totalt og av dem kom ca 30- 40 til Norge.. Hvilken motor er din levert med? Du må gjerne ringe oss da vi driver mye med gammle bmwer og har litt deler på lager min er levert med 2.5 manuell.står en 3.2 i dag.men skal sette i en v12. ringer sikkert en dag å lurer litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Supert.. Da snakkes vi .. Ha en flott helg og lykke til videre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Dette ser spennede og annerledes ut. denne følger jeg med på . lykke te. legg ut masse bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Høres ut som et moro prosjekt Gøy at noen tar vare på sånne spesielle biler. Håper det er BMW V12 du skal sette i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå