urgem3 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Må på kontroll hos biltilsynet pga ble stoppet med annen motor. Hadde montert en m50 med turbo i e46 og ble stoppet av politiet og avskiltet. nå må bilen såklart på kontroll og gamle 318 motoren må på plass. Lurer på om hva de sjekker på en slik kontroll. om de går over HELE bilen, eller kun sjekker at riktig motor står i. og hvor nøye er de på om servo og slikt ikke funker på kontrollen der og da. da jeg har klart og ødelegge noen slanger da den ble plukket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Spørst ka som som står på lappen din det, står det full teknisk kontroll så tar de en full teknisk kontroll.. står det noe ang. feil motor osv, så sjekker dei kun det.. er slik dei gjer det her eg bur hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 vel, har ingen lapp. fikk kun en lapp der det sto avskiltet dato, og spørsmål kan rettes statens vegvesen osv. så da jeg ringte sa de kun at jeg måtte på en kontroll for og få ut skiltene. har time fredagen som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Kan jo lønne seg å ringe og høre hvilken type kontroll det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 vel, de sa den bare måtte inne på kontroll for og få igjen skilter. men får jeg utdypet dette om jeg ringer dem? og evt om det er full kontroll, og de finner bare småfeil, får jeg skilter igjen ved første kontroll eller må ALT være i orden og så en etterkontroll for og få igjen skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 En teknisk kontroll er vel en teknisk kontroll, de kan kontrollere det de vil. Noen ganger går de grundig over bilen, andre ganger går de over det man kom for. En ødelagt servo tror jeg ikke er en grunn til avskilting, så det er nok ikke noe å bry seg om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 vel, den er jo allerede avskiltet. har time på tirsdag, har bestilt nye deler men de kommer ikke før lankt ut i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Allt må være iorden før du får tilbake skilter. Hvordan gikk det forøvrig idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå