Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt av et samlerobjekt du har der. Individual-biler er noe for seg selv, og avusblå 850er er ikke daglig kost. Er så herlig å se folk som kjøper bil med hjertet...

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fy faen, den bilen der var helt råå!!! men må bare spørre, når du har en 840, en e60, også har du akkurat solgt en MB AMG, og nå vurderer du en M6 med kit fra G-Power: hva jobber du som? :D

Skrevet

fordi ingen kjøpte de.....

Men en total produksjon på 30.500 biler på 10 år, 1/3 av de de 4 første årene så sier det seg selv at de stoppet.

Til sammen lignig så er det laget 46.000 e46 M3 kun ti ldet Amerikanske markedet

Skrevet
fy faen, den bilen der var helt råå!!! men må bare spørre, når du har en 840, en e60, også har du akkurat solgt en MB AMG, og nå vurderer du en M6 med kit fra G-Power: hva jobber du som? :D

Han er egen næringsdrivende innen IT

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei

Her kommer bilder av min 840ciA 94 modell som for øvrig er til salgs.Er et meget pent eksemplar.Har hentet den selv i Tyskland.

dgrzjufcuz75toah5nr7.jpg

csng31x6h387tx6101xb.jpg

ysxlhylo4x66ypw3kbqv.jpg

sm60vejv7q9inwzuplk5.jpg

c2a7nj32zx3e6zd2y5sx.jpg

ch3n6xpc2cedoj35zbtl.jpg

c09av9iuqfkivybjdxas.jpg

5mceyow2qu7gkurpc4bh.jpg

zll6i3yhpj43ydb16pm0.jpg

vs7jswtl734nerb3xyob.jpg

Skrevet

Hei Tommy

Ja,det stemmer med førerdøren på 840 men den er under utbedring.Legger også ved bilder av min 530DA E60. Denne har blitt oppgradert med mange deler fra M5 bl.a. komplett interiør, sidespeil,framskjermer,ratt med +/- som fungerer mot tiptronic kassa,bakluke spoiler, skiltutbygger bak etc.

Mvh

Rolf

o9hcionvh5hz2m1dno6z.jpg

km8817odangmkgn7p6nh.jpg

pbawkd0y2s255i1rcoo6.jpg

uumg91aqsbbepi9jn5s1.jpg

bynjwljs2jhwbt8aercl.jpg

8w8orymbu62o2ttufiuk.jpg

1y2d2zq4gi6vhj9hflsn.jpg

6ab4ecwdmyzvqu8gwwg6.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Hei alle sammen

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe brukt computer til min E31 850Csi.Jeg har noen pixelfeil på min.

Er det noen som kan rep. pixelfeil ????

Skrevet

Gå for ny, jeg prøvde selv en stund men ga opp.

Selges på Ebay med jevne mellomrom men status er alltid usikker på disse, Jeg åpnet min for og se om den kunne repareres men disse er ikke laget for og repareres selv om noen sier de kan gjøre det.

De har kort og godt begrenset levetid PGA dårlig kostruksjon av kabelbaner fra display til kort, fikk ny produsert i 2008 så får håpe de er bedre enn de gamle. kostet vistnok 3500 i Tyskland tror de koster 4500 hos GS.

Hilsen

Terje

• 3 weeks later...
Skrevet

Nydelige biler, både 840 og 850'n! Den blåfargen kledde virkelig bilen godt :)

Lov å spørre hva CSi står for på en 8-serie? Finnes det 850 utgaver som ikke er CSi?

Og er det lov å spørre om prisantydning for 840 du har for salg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...