Nytern Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Som topic sier, ønsker å kjøpe felger med gode vinterhjul til E39. Ingen fantasipriser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Evt andre felger med vinterhjul.. Bare det er vinterhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 E32 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hei,jeg har ett par alu sett fra E32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Tror ikke E32-felger er optimalt på E39. Oppopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Har felger om du kjøper nye dekk på dem... evt kan jeg skaffe deg nye dekk til å ha på dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 hei der... trur jeg har ett ell to sett.. Skal sjekke i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 her ser du... 1000,- for alle fire.. er ikke langt unna deg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Hmmhmm, hvorfor revet ut piggene? Vil helst ha gode dekk, er litt glad i bil og liv Bare pøs på, folkens! Gode vinterhjul på felger, samme hvaforno felger.. Alu eller stål bare det er vinterhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hmmhmm, hvorfor revet ut piggene?Vil helst ha gode dekk, er litt glad i bil og liv Bare pøs på, folkens! Gode vinterhjul på felger, samme hvaforno felger.. Alu eller stål bare det er vinterhjul! Aner ikke om det noengang har har vært pigger der. Mange dekk som leveres med pigghull. Dekkene er gode til prisen.. kan sette på nye til deg, hvis du skal ha GODE dekk. Da burde kanskje ikke vurdere brukt. Dette er MED stålfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Det har jeg aldri sett.. Med gode vinterdekk mener jeg merkedekk med grei mønsterdybde som ikke er aaaltfor gamle/harde. Det være seg pigg eller piggfritt men skal jeg ha piggfritt skal det være dekk som faktisk er piggfrie fra forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 bedre å kjøpe billige nye enn brukte merkedekk.. men men.. forresten en del dekk nå som du får med pigghull i. Selvsagt er mange av de, som du sikkert tenker selv, dårligere enn et rent piggfri. Vet ikke hvilke merke disse er.. gidder ikke sjekke heller med mindre du er int. i å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Det er michelin. I hvert fall michelin sitt mønster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Jeg vil ikke krangle, jeg vil ha vinterhjul Da er det vel enkelte dekk som kommer med hull for pigger da. Jeg vil ikke kjøre på sånne dekk da de antageligvis har en hardere gummiblanding. Angående brukte merkedekk eller nye koreadekk foretrekker jeg nok førstnevnte sålenge de ikke er flere år gamle.. 1000kr med greie dekk er jo et varp, men da putter jeg heller litt mer kr i det og får dekk jeg faktisk vil kjøre på. Hvis noen føler for å slenge på nye hjul på felger og selge meg er jeg selvfølgelig veldig åpen for det! Var ikke meninga å fornærme noen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Neida, ikke tatt som det av meg... Disse michelindekkene må være avpigget, for de leveres bare med pigg, da de uten pigg heter noe annet. Hatt flere sett av disse selv, med pigg, og det er gode dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jeg har 4 stk 17" vinterfelger med piggdekk på, to av dekkene er slitte på inner'n (hmm, merkelig =P ) kan sende bilde en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå