Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Faan. Dere har ikke skulle gjort det der.. Jeg er ute etter slike lykter til min e36.samt skiboks. 1000metringer.alu vinge. chromelister til hjulbuene og monster fanger...hehehe. NOT!!

Skrevet

Det der varma helt inn i hjerterota.. Gjorde det samme med noen mercedes speil med blink som sto på e36 en min når jeg fikk den

Skrevet
hmmm...dere kunne jo solgt dette til en pakkis...sikkert fått flere 1000...men på andre siden er dette ett tiltak som må til for og slutte og søpple til bmwene våres :evil: tommlene opp:-)

Ja fy faen, for vi har jo aldri sett en etnisk norsk dude med 3-serie og slike lykter... :roll:

Skrevet

Bra gjort. :D En kompis har akkurat kjøpt e36 å han fikk med et sett av slike lykter. Har alerede fåreslått dette for han. :D

Skrevet
hmmm...dere kunne jo solgt dette til en pakkis...sikkert fått flere 1000...men på andre siden er dette ett tiltak som må til for og slutte og søpple til bmwene våres :evil: tommlene opp:-)
¨

tilbakestående amøbe idiot...pass på språkbruken din.

Skrevet
¨

tilbakestående amøbe idiot...pass på språkbruken din.

Tror det var ironi fra Kimmit sin side.. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...