Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da ringer jeg Peppes imorgen tidlig og bestiller bord til 17-20 stykker, vet enda ikke om NiklasJa sine venner er med :) Men tror ikke det er noe problem med bordbestilling på noen fra eller til når vi er så mange :)

Gleder meg til søndag :)

Skrevet

NB! Vil påminne alle med bra kamera om å ta med dette! :D

Jeg vil opprette en egen tråd med bilder fra dette treffet når treffet er ferdig, så jeg setter pris på at ikke alle som tar bilder lager sine egne tråder. Av den grunn at forumet blir rotete og det blir vanskelig å finne bildene fra dette treffet. Bedre å samle det :) Regner med at alle er enige i det? :)

Skrevet

Jeg vil opprette en egen tråd med bilder fra dette treffet når treffet er ferdig, så jeg setter pris på at ikke alle som tar bilder lager sine egne tråder. Av den grunn at forumet blir rotete og det blir vanskelig å finne bildene fra dette treffet. Bedre å samle det :) Regner med at alle er enige i det? :)

om ikke bra kamera så tar jeg iallefall med mitt D40 ;)

EDIT: er nok av ting jeg skulle gjort med min og men skal iallefall prøve og få senka den før treffet :P det får holde for nå:P

Skrevet

er ikke noen vits å holde på å småfikkle så sinnsykt! alle biler som ikke står ny i butikk har feil og mangler! stort sett så er det bare eieren som ser de fleste feilene for han/hun er klar over de selv!

Selv så skulle jeg ha lakkert bilen min, satt inn kompressor og trukket om interiøret osv. osv hehe :D

Skrevet
er ikke noen vits å holde på å småfikkle så sinnsykt! alle biler som ikke står ny i butikk har feil og mangler! stort sett så er det bare eieren som ser de fleste feilene for han/hun er klar over de selv!

Selv så skulle jeg ha lakkert bilen min, satt inn kompressor og trukket om interiøret osv. osv hehe :D

Utrolig godt poeng! Har for eksempel en annen lakkfarge på panseret, men 90% av alle som ser på bilen legger ikke merke til det før jeg påpeker det :wink:

Skrevet

om ikke bra kamera så tar jeg iallefall med mitt D40 ;)

Med tanke på at jeg har Olympus µ SW720, så er det bra :) Har vurdert å kjøpe meg D40 selv før. Kameraet er bra det, bare det er i riktige hender ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...