Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Veldig bra treff. Er ekstra morsomt med slike hyggelige og utadvente mennesker.

De som ikke var med på peppes gikk glipp av noe :) Men litt synd når folk ikke gjör opp for seg, slik at vi som satt igjen måtte betale. Det er surt på veldig mange måter.

Stor p-hus var perfekt for treffet, lite vind og god plass.

jeg betalte hvertfall min del av dealen.;) men tror det var en før meg som gikk uten å betale?

ellers ett bra oppmøte og ikke minst en bra samling på peppes:) til tross for att jeg slutta å drikke kl 9 på morgenen idag så syns jeg det gikk overaskende bra:D

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Veldig bra treff. Er ekstra morsomt med slike hyggelige og utadvente mennesker.

De som ikke var med på peppes gikk glipp av noe :) Men litt synd når folk ikke gjör opp for seg, slik at vi som satt igjen måtte betale. Det er surt på veldig mange måter.

Stor p-hus var perfekt for treffet, lite vind og god plass.

+1 :)
Skrevet

Takk for hyggelig treff og stort oppmøte! :D Kjempe god respons, så vi får ikke drøye alt for lenge til neste gang. Som jeg nevnte på treffet, så hadde det vært konge med en rolig Sverige-tur! Greit å holde seg inne i bilene når det blir så kaldt fremover :)

Skrevet
Takk for hyggelig treff og stort oppmøte! :D Kjempe god respons, så vi får ikke drøye alt for lenge til neste gang. Som jeg nevnte på treffet, så hadde det vært konge med en rolig Sverige-tur! Greit å holde seg inne i bilene når det blir så kaldt fremover :)

Sverige är fantastiskt 8)

Skrevet

Sverige är fantastiskt 8)

Ja, dere har jo billig øl! :D

Skrevet

Sverigetur hadde vært morsomt det ja :) Ellers er det jo veldig hyggelig med en samling med litt mat og sånt også, slik som f.eks Peppes idag da. Går an å ta noen slike kvelder i vinterhalvåret da det er veldig kaldt å stå ute på treff :P Om det er interesse for litt mat og bilprat da?

Skrevet
Sverigetur hadde vært morsomt det ja :) Ellers er det jo veldig hyggelig med en samling med litt mat og sånt også, slik som f.eks Peppes idag da. Går an å ta noen slike kvelder i vinterhalvåret da det er veldig kaldt å stå ute på treff :P Om det er interesse for litt mat og bilprat da?

Är jag lett med på:) Bara det er helger det er snakk om, jobber 15:00 - 23:00 var dag!!

Skrevet

Ja, dette var hyggelig. Men som han med den røde M3'en sa.. Vi burde hatt litt mer plass til bilene, rundt omkring, han mente det skulle vært bedre i 3. etasje. Bortsett fra det, var de fleste veldig utadvendte og hyggelige. Bare litt synd man ikke vet hvem som eier hva, eller heter hva her på forumet.

Det ergrer meg litt av og til, men begynner jo å vite litt hvem dere er nå da.

Mange fine biler som dukket opp idag, men location var ikke den beste for å ta bilder.. Kanskje Scampi fikset noen tøffe bilder!?

Jeg betalte ihvertfall 133kroner på Peppes. Men jeg holdt ikke øye med de andre.

Synd om noen glemte seg litt bort å bare dro uten å betale!

Slenger ut bilder på den tråden Magnus har laget.

Skrevet

Knall treff..Hyggelige folk og bra middag på Peppes. En som ikke betalte men han vet hvem han er..samme det,ble en billig dag uansett.:)

Takk for prøveturen NiklasJa..Fikk ikke mindre lyst på presse nå..:)

Skrevet

Hei ,hvem er det som har en 4 dørs M3 E46 her inne ?????

Den var så sykt bra laget ,mange detaljer som ingen tenker over.

Skrevet
Det stedet kan jo muligens være egnet for vintertreff også da eller?

Må bare spørre om lov først. Olav Thon er eier av senteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...