jojr Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Hei jeg har en 94 mod 525TDS Touring E34 i vongkortet står det at den har 85 kw men stemmer det? Det tilsvarer vel ca 115 HK og i denne trode jeg det skulle være 143 HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 sikkert på at det er en tdS du har og ikke td?! tdsen skal være 143hk / 260nm. tden er 115hk /245nm. S`en står for intercooler. tdsen har altså intercooler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Der har du nok svaret, Han jeg kjøpte den av har lurt meg på mye annet ved bilen så det er nok bare en ting til i rekken. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 hadde jeg blitt lurt på det der, samt fler ting, villet jeg klaget. prøv å få tilbake noe penger. en td er jo mindre verdt enn en tds.. er ikke tdn litt lat og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Ja, men det var det jeg trengte for å kunne kreve pengene tilbake og bilen levert til han, for i kontrakten og salgsannonsen står det at det er en 525TDS Jeg prøvde og annulere kjøpet på andre ting han ikke fortalte meg, men vanskelig å bevise sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 De står vell i vognkortet om de er td eller tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 I vongkortet står det 525T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 forskjellen på td og tds er vell intercooler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 hva ser man det på i motoren om det er en td eller tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Har egentlig ingen peiling på dette,men på min e39 ligger intercooleren foran høyre dekk(tror eg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå