Hefner Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Radioen min har sluttet plutselig og virke, holdt på og koblet litt på setene mine uten og ta av batteri kabel først og etter det har den ikke slått seg på igjen, kan jo bare være tilfeldig at det skjedde samtidg men litt rart. klokka på spilleren funker og cd spilleren funker men får ikke skrudd på radioen. Ser ikke ut som det er noen gåen sikkring heller nei,da hadde vel ikke klokka lyst heller kanskje?? Noen som har vært borti samme problem? hva må en gi for en radio del da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Har du koblet bort batteriet i det hele tatt? Om ikke, så prøv det noen min. for og se om det kan løse problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Har du koblet bort batteriet i det hele tatt?Om ikke, så prøv det noen min. for og se om det kan løse problemet. Ja det har jeg prøvd uten mye til hell. syns dette er meget rart at den bare dør helt ut altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Prøvd å koble av batteriet lenge nok da? Mer enn 10min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Prøvd å koble av batteriet lenge nok da? Mer enn 10min. Ja det har jeg, men det hjalp ikke hvor ligger radiodelen på denne bilen hen da? for det som står foran er vel bare panelet, radio'en ligger vel en annen plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå