Oveif Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hørtes jo genialt ut og legge foilie på bilen! Pen ble den så absolutt også.. Så er vell forhåpentligvis lakken under like fin hvis du bestemmer deg for og ta av folien om noen år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hvit e92 er det altfor mange av her i Norge til at jeg kan synes dette ble dritkult.. Rødt er derimot skikkelig tøft og mer sjeldent! Hartge felgene ser mye bedre ut på en sånn knall farge også. Jeg ville aldri verden ha byttet.. Men smaken er som baken Rå motor da.. Dette må jo bare være en kanon kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Hvit e92 er det altfor mange av her i Norge til at jeg kan synes dette ble dritkult.. Rødt er derimot skikkelig tøft og mer sjeldent! Hartge felgene ser mye bedre ut på en sånn knall farge også. Jeg ville aldri verden ha byttet.. Men smaken er som baken Rå motor da.. Dette må jo bare være en kanon kjøremaskin Morosm bil å kjøre ja... Farge og smak er umulig å argumentere for. Noen velger sort, og det er for meg helt uforståelig, uten at jeg forsøker å mene noe om denne persons smak for farge. Godt å se at man iallefall her kan bli enige om valg av bilmerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Man bør absolutt ha endel erfaring før man prøver seg på en sånn jobb selv, da blir det fort dyrere enn å sette jobben til proffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Man bør absolutt ha endel erfaring før man prøver seg på en sånn jobb selv, da blir det fort dyrere enn å sette jobben til proffe. Jeg satte det bort...tviler dette er en jobb for en "hjemmesnekker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hvordan er holdbarheten på en slik folie kontra lakk? Går det an å polere og stelle som vanlig lakk og få skikkelig glans i den? Må nok si meg enig i at bilen var mye penere rød. Ble anonym i hivt, samt at "alle" skal ha hvit bil om dagen. Ikke ofte man ser en skikkelig fin, rød bil. Men, du har jo muligheten til å rive det av igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hvordan er holdbarheten på en slik folie kontra lakk? Går det an å polere og stelle som vanlig lakk og få skikkelig glans i den?Må nok si meg enig i at bilen var mye penere rød. Ble anonym i hivt, samt at "alle" skal ha hvit bil om dagen. Ikke ofte man ser en skikkelig fin, rød bil. Men, du har jo muligheten til å rive det av igjen da Det er jeg helt uenig i, bilen er knallfin i hvit. Rød på den E92'n passer ikke helt.. kontra E46 ihvertfall.... men det er jo en smakssak uansett.. Og når deg gjelder holdbarhet og lignende så har det vel blitt svart på om du bare leser ordentlige gjennom tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Hvordan er holdbarheten på en slik folie kontra lakk? Går det an å polere og stelle som vanlig lakk og få skikkelig glans i den?Må nok si meg enig i at bilen var mye penere rød. Ble anonym i hivt, samt at "alle" skal ha hvit bil om dagen. Ikke ofte man ser en skikkelig fin, rød bil. Men, du har jo muligheten til å rive det av igjen da Det er jeg helt uenig i, bilen er knallfin i hvit. Rød på den E92'n passer ikke helt.. kontra E46 ihvertfall.... men det er jo en smakssak uansett.. Og når deg gjelder holdbarhet og lignende så har det vel blitt svart på om du bare leser ordentlige gjennom tråden Ang farge på E92: Når den var tilsalgs gikk den 100.000 under andre tilsvarende biler. Meget lav interesse på denne. Det samme ser man også ved den røde 320´n som han på Autozentrum forsøkte å selge. Sto og sto...og sto. Samme såg de hos Konghelle Bil, der de også slet lenge med å få greit betalt for røde E92er. Så, hvit er lettere å omsette også....det har jeg med flere erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Drit fint! Imolarød E92 er ordentlig fint, derfor er det så fint at den lakken er skikkelig bevart under tøff hvit folie Denne må gå godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Tar gjerne imot en PM ang. han karen som driver med foliering! Vil bare presisere at det kun dreier seg om en prisforespørsel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Drit fint! Imolarød E92 er ordentlig fint, derfor er det så fint at den lakken er skikkelig bevart under tøff hvit folie Denne må gå godt Imolarød finnes ikke på E92. Denne fargen heter Kamasinorød, og ja,- dette går. Sitter bare å smiler når jeg drar på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Er det ikke strengt tatt Karmosinrød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Er det ikke strengt tatt Karmosinrød? Potit, Potet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Trodde ikke dette gikk. Ikke på en hel bil vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Drit fint! Imolarød E92 er ordentlig fint, derfor er det så fint at den lakken er skikkelig bevart under tøff hvit folie Denne må gå godt Imolarød finnes ikke på E92. Denne fargen heter Kamasinorød, og ja,- dette går. Sitter bare å smiler når jeg drar på... Heheh! Min feil Uansett en knall fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå