Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Jeg kommer på Rudskogen Så E30'n din og den ved siden av. Flotte biler! Helt klart morsomt å se på nært hold.
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Tror det blir Gatebil lørdag og BMWCCN søndag, men får se Samme som meg da! Skal oppover imorgen så jeg får med meg Våler hele dagen. BTW, var du på Rudskogen og så Stian gå rundt med GS- M3'en? ;7
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Vi kommer Gatebil + våler søndag Etter den takingen idag.. blir det noe Våler på dere imorgen da ?? BTW; synes S2'n og S1 dro veldig i fra Stian jeg.. gikk dem bedre, eller var det noe som holdt igjen bilen deres ?
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 CCN virker ganske så umulig å få tak i, har prøvd i en lengre periode å få tak i dem nå ang. prøveskilt! men har ikke fått noe svar.Har også en kompis som har prøvd å melde seg inn uten hell, får ikke noe svar tilbake. Merkelig, jeg ringte jo på fredag for å høre om noe angående medlemskap, og da fikk jeg tak i dem med engang, ennå de hadde fører-trening på vålerbanen.. Man kan også betale direkte på Vålerbanen om man ønsker å bli medlem! )
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Fikk ikke med meg at gs bilen gikk på taket? når på dagen skjedde det?
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Litt kjipt for oss som digger hardcore E30er med overtrykk, disse forsvinner nok til Rudskogen til denne helgen.. Mange snadder E30'er på banen idag!
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Tar turen til Rudskogen på lørdag For bare håpe været er med oss, nåde på Rud og Våler. Haha, var morsomt å se på bilen din! Går kraftig bra ja
Chris_ Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Blir nok ikke Våler på dem med M3en ihvertfall :/ Den er jo helt knust Den S1 og S2'en har jo en del hester mer, og har litt mer krutt å pøse ut. Men Stian er helt klart god i svingene, og hang bra på! Jeg syns han holdt veldig bra på de to, frem til ulykken. Han er jo en dreven sjåfør. Det var det første jeg sa til kompisen min, at det var sikkert noe feil med bilen(antok bremsene), og ikke sjåføren som fikk han til å kjøre ut.
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Fikk ikke med meg at gs bilen gikk på taket? når på dagen skjedde det? Midt under Timeattack skjedde det... sånn i 16-17 tiden.. husker ikke nøyaktig.. bare la merke til at han forsvant etter at han aldri klarte noen forbikjøringer.. og vips så var han borte:p og da skjønte jeg at noe var galt når ambulansen begynte å rykke ut... synd, siden de skulle på Våler imorgen, er ikke sikkert et blir noe av nå da>;(
Omnislash Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Blir nok ikke Våler på dem med M3en ihvertfall :/ Den er jo helt knustDen S1 og S2'en har jo en del hester mer, og har litt mer krutt å pøse ut. Men Stian er helt klart god i svingene, og hang bra på! Jeg syns han holdt veldig bra på de to, frem til ulykken. Han er jo en dreven sjåfør. Det var det første jeg sa til kompisen min, at det var sikkert noe feil med bilen(antok bremsene), og ikke sjåføren som fikk han til å kjøre ut. Selv om de har mer hester, er ikke det en selvfølge at de går bedre, men det er jo en viss tråd, sammenlagt med vekt.. (noe som ikke eksiterer på S1 og S2 ) Og var ihvertfall 2 S2'er som gikk noe inni hampen! syyyk lyd.. men det har jo også M3! Og må si det er moro å se på E30'ne også! De går noe vanvittig! Men jeg også sa det til kompisen min, at det måtte være noe feil på bilen til GS, fordi det så ikke ut som han fikk full uttelling! Veldig synd da..
///Mysild Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 men nå er det vel "sikkerhetstrekk" på audiene da?
Chris_ Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 men nå er det vel "sikkerhetstrekk" på audiene da? Yea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå