oddis Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Quattro må til om man skal komme seg noe sted med motoren foran framakselen Bra det gikk bra med Sørli, så ut som en voldsom krasj. Sikkerhet er viktig, og det setter man først skikkelig pris på etter å ha gått uskadet ut av et slik sammenstøt. Dette blir vel bare et påskudd for å brutalisere bilen enda mer.. Ser jo ikke så galt ut da..
Chris_ Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Gikk vel bedre enn først anntatt ja
E30Frelst Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Ikke rart dem gjør det for det er jo ikke lov å kjøre alternativt sporvalg på BMWccn sine treff så da får jo disse muligheten til å utfolde seg mye mere på Gatebil. Det er synd men sant desverre. ER det ikke det ? Syns jeg var veldig, VELDIG rart... var der i går (Lørdag) Da hadde de noen heat som het "Alternativt Sporvalg".. Værste av alt, MYE rå kjøring! Refererer til denne: http://www.facebook.com/Howieboy?succes ... 902&ref=mf
Gunnar Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 ER det ikke det ? Syns jeg var veldig, VELDIG rart... var der i går (Lørdag) Da hadde de noen heat som het "Alternativt Sporvalg"..Værste av alt, MYE rå kjøring! Refererer til denne: http://www.facebook.com/Howieboy?succes ... 902&ref=mf Nå er det jo forskjell på 15 minutter og en hel dag med slik kjøring. Men jeg syns det var et kjempetiltak å arrangere et heat med alternativt sporvalg! Så får de som dro hjem på grunn av det i fjor bare ha det så godt...
Lars89 Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Igjen, et utrolig bra treff av Gatebil. Dette kan de! Som vanlig ufattelig mye gromt både på bane og utstilling Synd med GS-M3n, men sånn som Stian har satsa denne sesongen må de jo skje noe før eller siden. Ikke uten grunn til at den/han vant "car of the show".
Kristian H. Foss Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Noen som har bilder/film av e30n som tok et rundkast etter lagsvingen? Satt rett foran da det skjedde, men hadde ikke kamera med meg..
janO Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 søk på youtube "gatebil ruskogen september" så d i går var noe slikt jeg søkte på..
Kristian H. Foss Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Takker for det. Skulle ha søkt først fant jeg ut! Legger ut om andre vil se og...
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Var det de to Audiene der som rula extreme-klassen? De er jo bare syke... er helt rått med firehjulsdrift og mye effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå