Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quattro må til om man skal komme seg noe sted med motoren foran framakselen :mrgreen:

Bra det gikk bra med Sørli, så ut som en voldsom krasj. Sikkerhet er viktig, og det setter man først skikkelig pris på etter å ha gått uskadet ut av et slik sammenstøt.

Dette blir vel bare et påskudd for å brutalisere bilen enda mer.. 8)

Ser jo ikke så galt ut da..

_CAM2077X%20copy.jpg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ikke rart dem gjør det for det er jo ikke lov å kjøre alternativt sporvalg på BMWccn sine treff så da får jo disse muligheten til å utfolde seg mye mere på Gatebil. Det er synd men sant desverre.

ER det ikke det ? Syns jeg var veldig, VELDIG rart... var der i går (Lørdag) Da hadde de noen heat som het "Alternativt Sporvalg"..

Værste av alt, MYE rå kjøring!

Refererer til denne: http://www.facebook.com/Howieboy?succes ... 902&ref=mf

Skrevet
ER det ikke det ? Syns jeg var veldig, VELDIG rart... var der i går (Lørdag) Da hadde de noen heat som het "Alternativt Sporvalg"..

Værste av alt, MYE rå kjøring!

Refererer til denne: http://www.facebook.com/Howieboy?succes ... 902&ref=mf

Nå er det jo forskjell på 15 minutter og en hel dag med slik kjøring. Men jeg syns det var et kjempetiltak å arrangere et heat med alternativt sporvalg! Så får de som dro hjem på grunn av det i fjor bare ha det så godt...

Skrevet

Igjen, et utrolig bra treff av Gatebil. Dette kan de! :D

Som vanlig ufattelig mye gromt både på bane og utstilling :wink:

Synd med GS-M3n, men sånn som Stian har satsa denne sesongen må de jo skje noe før eller siden. Ikke uten grunn til at den/han vant "car of the show".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...