S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Er det noen store forskjeller fra ledningsnettet på en m52b28, og en m52tüb20? Orginal maskin i min e46 er jo en tü, altså dobbel vanos. Vil det skape mye surr med det elektriske for å hive i en m52? Mvh S.Arnesen
Robbi3 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Ikke! Enkel vanos kontra dobbel vanos.. Ny hjerne og bla bla bla + koding. Kan koste mer totalt enn å hive i en M52TuB28.. Dessuten så må du tenke på godkjenningen.
S.Arnesen Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Ikke! Enkel vanos kontra dobbel vanos.. Ny hjerne og bla bla bla + koding. Kan koste mer totalt enn å hive i en M52TuB28.. Dessuten så må du tenke på godkjenningen. Godkjenning er ikke noe problem, da det ikke vil skje. Staten skal ha en avgift som skremmer vannet av de fleste. Det har seg slik at sjøbuse har en m52b28 fra 728'n som skal ut, derfor jeg lurte om den skulle inn i min hehe Men tror jeg skal prøve å finne en m52tüb25 etterhvert istede....
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hvorfor tub25 og ikke 28? Skiller jo bare 20-30 hester mellom en b20 og b25... Ellers er jo ikke E46 de enkleste bilene å bygge om med tanke på OBD osv, men alt går jo. Går biler med både turbo og V8 her i landet, men er jo ikke helt bolt-on
S.Arnesen Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Hvorfor tub25 og ikke 28? Skiller jo bare 20-30 hester mellom en b20 og b25... Ellers er jo ikke E46 de enkleste bilene å bygge om med tanke på OBD osv, men alt går jo. Går biler med både turbo og V8 her i landet, men er jo ikke helt bolt-on Fordi 320 og 323 har rimelig likt ledningsnett. Også slipper jeg å bytte girkasse, mellom aksel og diff osv osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå