Rabies Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hadde litt dødtid i dag, så tok likegodt en liten photoshoot... Har ikke allverdens bra kamera, men har lekt litt med vinkler/locations. Dama nekta desverre å gå ut av bilen på de siste bildene Vet at bilen er noe uklar på enkelte bilder, men syntes alikevel motivene ble såpass bra at jeg tok dem med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Clean bil med pen senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Takker og bukker Skal ned en liten cm til foran nå, og forhåpentligvis få på litt acs-snæx i ikke så altfor fjern fremtid... Så begynner det å ligne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Pen bil ja Har bra potensiale den der men så bra ut slik den var også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 M front er et sted jeg ville begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Takker for det bmwkizn Nei nei nei OLEZZ... Ingen m-front her i gården Det er pent men alle skal jo ha m-front, og jeg vil gjerne skille meg litt ut i mengden så her blir det mest mulig acs... Skal ha m3 sedan sideskjørt og sidelister da, men acs emblemer i stendenfor m-emblemer på listene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hvis du får tak i front og hekk til bilen fra AC Schnitzer er det bare å handle fortere enn fanden selv. Det er nesten umulig å oppdrive. Letet lenge overalt uten å finne da jeg hadde cab'en. Mye mer elegant enn M-tech på E36 Hvis du ser i tråden tiul gammelbilen min finner du bilder av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 De forhandler jo både type I frontleppa (som jeg sikler på) og full frontfanger på GS da... Vet ikke med bakfanger, men jeg har kikka på den CF hekkdiffuseren de har i webshopen. Tror faktisk jeg var innom tråden din når du drev og lette etter fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Der har de jaggu fått fronten jeg letet etter. Den hele fronten er så fantastisk mye penere enn originalfronten til E36, selv om utseende ikke er helt ulikt. Synd de ikke leverer bakfangeren også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Ja, den fangeren er skamrå på E36, men jeg liker veldig godt type I leppa også... Denne her Og den CF diffuseren de skaffer er ikke dum den heller. Bare synd den er svindyr Edit: Feil bilde jo Edit2: Den hele fangeren er vistnok bare til biler uten klima også ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Bare å kjøre på med det DU liker. M-front er oppbrukt på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Bare å kjøre på med det DU liker. M-front er oppbrukt på E36 Høres ut som en plan... Og JEG liker schnitzer Vil ikke akkurat si m-front er oppbrukt. Den er såpass "riktig" på E36 at jeg ikke syntes den mister sjarmen sin, men med tanke på at det første som blir skrevet i 95% av show-off-trådene er "få på m-plast, så blir den fin" så vil jeg rett og slett ikke bli enda en i en lang rekke med E36'r med m-tech som førstepri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Få på M-plast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 jeg klarte bare ikke å la være blir nok sinnsykt mye bedre med acs! Den leppen er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå