badsha Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 selger min Toshiba Portege R200 som jeg kjøpte for ca 1 og et halvt år tilbake for ny pris 18000 kr. dette er et av de tynneste pcne du kan få, meget lett megettynn og med god hardiskplass 100 gb til å være så liten!!! se tester av denne pcn her. gi bud!!! http://reviews.cnet.com/Toshiba_Portege ... 41787.html
badsha Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 selges ikke for under 4000 bare for å si det slik, er helt suveren pc som kan taes med overalt! er ikke en av de pcne som sleges for 2995 på elkjøp men fra en helt annen verden. se selv tester av den.
MariusW Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Portegè serien er snadder. Vi selger det på jobb og så vidt jeg husker (i alle fall R500 serien) har 3 års garanti, kan det være tilfellet med din også? I så falll kan du jo selge med garanti
Christopher Skrevet September 10, 2009 Skrevet September 10, 2009 selges ikke for under 4000 bare for å si det slik, er helt suveren pc som kan taes med overalt! er ikke en av de pcne som sleges for 2995 på elkjøp men fra en helt annen verden. se selv tester av den. Vi har da pc'r for mer enn 2995,- også da
badsha Skrevet September 10, 2009 Forfatter Skrevet September 10, 2009 heheh seff, men tenkte av de små med acer pcne som stort sett liggeri den prisen, og de kan da ikke måles med denne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå