Sunspec Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hei. Jeg trenger en M50B25 blokk som ikke har vanos. Blokka må være i grei stand, siden den skal brukes i et turboprosjekt. Har du noe sånt liggende?
Hardtop Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Kanskje. Skal sjekke i kveld hva slags blokk jeg har, om det er vanos eller ei.
m5_klaus Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 har komplett m50b25 motor for salg i fin stand
Sunspec Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Trenger kun blokka, fordi jeg skal bruke den til å bygge en turbomotor. Motorteknikk ødela blokka mi under maskinering.
AlXz Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Gjør ikke det dem ansvarlig for å skaffe deg en ny?
Sunspec Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Jo. Men tror jeg at jeg heller skal lete litt selv. Dem får heller betale meg i cash. Da blir det hvertfall riktig blokk, etter den kvaliteten jeg vil ha
Hardtop Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Her er bilder avden jeg har. Har hatt den liggende, ettersom jeg tenkte å bygge en M50B28 med en veiv jeg har fra M52B28. Har skaffet meg S50 istedet, og da tror jeg jeg kan kvitte meg med denne. veiva som står i er B25. Kan du se ut fra bildene om det er vanos eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå