525d Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 prøvde å montere xennon i min e 60..resultate blei bare blinking når motoren går,,men når motoren ikke går funker d ei stund før d begynner å blinke...prøvde dette med sånne bokser som skal ta bort feilmeldinga.men dem lyste uansett prøvde dette på langlys å spredere..nærlysene e d orginalt med xennon
todleif Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Kva slags xenonkit har du kjøpt? 35, 50 eller 55w? Kva slags "ta bort feilmelding" sett har du prøvd? Kanskje du må programera om lysmodulen. Prøv å søke på xenon e60. Kanskje det er andre som har lurt på dette før. Ellers er det berre å vente, forhåpentligvis er det andre som kan hjelpe deg.
525d Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 35w ka du mener med å programere om lysmodulen..tar man bort feilmeldinga da
BMW89 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 hei jeg har samme problem utrolig iriterende sette mitt skulle være slik at det fungerte med canbuss men tydelig vis ikke hva gjør vi har du funnet noen løsning ?
Reef89 Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Hadde samme problem på min E60, men her er løsningen: WIRE FIX. det trenger man på mange biler etter 2004, som for eks. BMW. Her kan du kjøpe WIRE FIX. http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684
525d Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 da va d bestilt håpe dette funker.. takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå