Inger_Marie Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 pågangsmot va jævli my røst! men ser ut som den har komme i gode hender håper da d alt bli vel etter hvert.hehe
Gravstein Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Tror du skall skaffe deg sandblåsings utstyr, da får du tatt rusta kjapt og orntlig.
brenni Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 må si jeg blir imponert hvis du får ordnet all den rusta der, for det er var vel værre enn alle 4 E30'ne jeg har hatt... men bra fler enn meg er gla i 2 dørs preface
Inger_Marie Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 må si jeg blir imponert hvis du får ordnet all den rusta der, for det er var vel værre enn alle 4 E30'ne jeg har hatt... men bra fler enn meg er gla i 2 dørs preface håper jeg får ordnet all rusten hvertfall
Inger_Marie Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Dette er di siste bildene på en stund regner jeg med. er ikke så mye vits i å legge ut mange bilder der det ikke viser så veldig stor fremgang. Men når det blir visende fremgang kommer jeg til å legge ut noen bilder sikkert.
Inger_Marie Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 bli bra ta her hehe,det får vi nå se på da men håper på at det blir det hvertfall. Kan ikke forvendte så alt for mye når det er første bilen jeg ordner da
Iv3rs3n Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Du skal få skryt over pågangsmotet ditt Inger Marie.. Blir arti å se den bilen på veien igjen..
Inger_Marie Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Du skal få skryt over pågangsmotet ditt Inger Marie.. Blir arti å se den bilen på veien igjen.. takk for det Anders:) skal bli morsomt det ja:)
Inger_Marie Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Kjør pÅ! Det skal jeg gjøre:)
Paula89 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Blir bra ta! Får kom å hjelp dæ ein dag eller to sånn at du ikke slit dæ heilt ut da vettu
Inger_Marie Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Da har jeg begynt litt på bilen igjen.. gjorde ikke så mye,men litt hvertfall.. Så jeg kom ett lite hakk nermere til å bli ferdi en gang i fremtiden
Inger_Marie Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Skrevet Desember 16, 2009 Har funnet ut at jeg skal ta meg "juleferie" eller så kan man si det slika et det er litt kaldt å pusse bil nå, så jeg må skaffe meg en termodress før jeg fortsetter over jul skal jeg begynne å pusse igjen så skal jeg sette på hovedbremsesylinderen å rive ut resten av interiøret.. Har funnet ett rust hull på take, det liker jeg ikke lurer på hva di som hadde bilen før har egentli jort med den.. kan nesten tro di har malt med vanlig husmaling på take.. hmm..
Leadfoot Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Litt av et prosjekt! Tror nok jeg hadde gått lei for lenge siden... Men du skal kvitte deg med interiøret? Det er blått stoff interiør? I så fall er jeg interessert i å få tak i stoff til sidestøtten på E30 sportsseter. Lykke til videre iallefall! Jeg synes forøvrig den skal forbli hvit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå