Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

må si jeg blir imponert hvis du får ordnet all den rusta der, for det er var vel værre enn alle 4 E30'ne jeg har hatt... men bra fler enn meg er gla i 2 dørs preface :)

Skrevet
må si jeg blir imponert hvis du får ordnet all den rusta der, for det er var vel værre enn alle 4 E30'ne jeg har hatt... men bra fler enn meg er gla i 2 dørs preface :)

håper jeg får ordnet all rusten hvertfall :P

Skrevet

Dette er di siste bildene på en stund regner jeg med.

er ikke så mye vits i å legge ut mange bilder der det ikke viser så veldig stor fremgang. Men når det blir visende fremgang kommer jeg til å legge ut noen bilder sikkert.

n8r38gn0o8q3eclppwt9.jpg

work83zq5wnq1ild7lj2.jpg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Har funnet ut at jeg skal ta meg "juleferie" :P

eller så kan man si det slika et det er litt kaldt å pusse bil nå, så jeg må skaffe meg en termodress før jeg fortsetter :P over jul skal jeg begynne å pusse igjen så skal jeg sette på hovedbremsesylinderen å rive ut resten av interiøret..

Har funnet ett rust hull på take, det liker jeg ikke :? lurer på hva di som hadde bilen før har egentli jort med den.. kan nesten tro di har malt med vanlig husmaling på take.. hmm..

Skrevet

Litt av et prosjekt! Tror nok jeg hadde gått lei for lenge siden...

Men du skal kvitte deg med interiøret? Det er blått stoff interiør? I så fall er jeg interessert i å få tak i stoff til sidestøtten på E30 sportsseter.

Lykke til videre iallefall! Jeg synes forøvrig den skal forbli hvit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...