Inger_Marie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Woho dekkene mine kom idag, så i morgen blir det skifting av dekk igjen skal bli godt å få på felgene igjen.. Når får jeg tilbake de fine sommer dekkene mine da? hehe Vi må få tatt noen bilder når jeg kommer hjem, med begge bilene hehe,du får de igjen når du kommer hjem det må vi få gjort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paula89 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Woho dekkene mine kom idag, så i morgen blir det skifting av dekk igjen skal bli godt å få på felgene igjen.. Når får jeg tilbake de fine sommer dekkene mine da? hehe Vi må få tatt noen bilder når jeg kommer hjem, med begge bilene hehe,du får de igjen når du kommer hjem det må vi få gjort ja ikke det at jeg har så veldig lyst til å ha de tilbake, meen.. kjekt å ha til slike situasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Legger ut et bilde av bakendene på bilen min.. liker det ikke,fordi jeg liker IKKE lyktene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 GS har kampanje på bl.a baklykter til E36 nå, røde å hvite. Overkant av 900.- og kampanjen varer til 30 sep.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... ights_back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 GS har kampanje på bl.a baklykter til E36 nå, røde å hvite.Overkant av 900.- og kampanjen varer til 30 sep.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... ights_back hmm bare finne ut hva jeg skal satse på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 ville gått for de hvite og røde, evt de svarte og røde, de som ikke er "crystall-lykter".. Min mening alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 ville gått for de hvite og røde, evt de svarte og røde, de som ikke er "crystall-lykter".. Min mening alle fall.. okay,er det jeg tenker på. kanskje jeg bare får ta meg en tur på GS å se på di.. for å se hva som passer best på bilen min før jeg kjøper noe jeg egentli ikkje har råd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 ville gått for de hvite og røde, evt de svarte og røde, de som ikke er "crystall-lykter".. Min mening alle fall.. okay,er det jeg tenker på. kanskje jeg bare får ta meg en tur på GS å se på di.. for å se hva som passer best på bilen min før jeg kjøper noe jeg egentli ikkje har råd til hørtes ut som en plan det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Morgen drar man til GS for å se på baklykkter meen,det kan være en farlig tur egentli, lite penger og mye man vil ha hoho, får se hva jeg kommer tilbake med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 De selger baklykter på Ebay til under 500 lappen inkl. frakt Helt like de på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 De selger baklykter på Ebay til under 500 lappen inkl. frakt Helt like de på GS. var på ebay jeg kjøpte frontlyktene, di har di på GS for 2000 mere enn det jeg kjøpte de for men tror det blir Gs på baklykttene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Da ble det nye baklykter jeg synes det ble mye bedre hvertfall.. Hvertfall godt å få bort de leksuslyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det der ble unektelig et VELDIG stort løft for hekken på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 najs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger_Marie Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå