Gå til innhold

1991 BMW 318i

Inger_Marie
 Share

Anbefalte innlegg

nei, det går under god og dårlig smak akkurat det der ;-)

Syns du kan slutte å rakke ned på bilen til Inger Marie! Det er nå tydelig at det er DU som har dårlig smak da siden du ikke greier å se at bilen hennes ser bra ut.. Hva er det egentlig som er så galt med lyktene?! Nei du trenger ikke å svare engang, for jeg tror ikke noen her som er interresert å høre på babblingen din!

Inger Marie bilen din er fin, å det synes folk i her i byen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, dårlig smak har jeg, derfor jeg ikke liker lyktene... :roll:

ho nevner jo selv at ho kanskje går tilbake til de orginale lyktene fordi "billiglyktene" ho kjøpte, vet ho ikke hvor lenge varer engang...

#-o

du har ikke dårlig smak etter hvordan bilen din ser ut..

Liker lyktene mine..men man vet jo aldri hvor lenge lyktene varer uansett da.. så da vet jeg jo aldri om jeg må gå tilbake til di gammle lyktene mine.. har ikke råd til å kjøpe meg nye dyre lykter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det går under god og dårlig smak akkurat det der ;-)

Syns du kan slutte å rakke ned på bilen til Inger Marie! Det er nå tydelig at det er DU som har dårlig smak da siden du ikke greier å se at bilen hennes ser bra ut.. Hva er det egentlig som er så galt med lyktene?! Nei du trenger ikke å svare engang, for jeg tror ikke noen her som er interresert å høre på babblingen din!

Inger Marie bilen din er fin, å det synes folk i her i byen også!

Det som er greia er vel mest at frontlyktene har en noe tvilsom passform.

For all del, bilen til Inger Marie er flott den, og dere som har sansen for chrome onepiece lykter skal jo selvfølgelig få lov å ha det på bilen.

Men når lyktene har såpass dårlig passform trekker det ned helhetsinntrykket av bilen en del.

Jeg tror nok ikke mysild har ment å rakke ned på bilen, men jeg må si meg enig i at den hadde blitt penere med noen andre frontlykter. Om ikke originale så i hvertfall noen med bedre passform.

Ang. dårlig smak så er det nok ikke uten grunn at mysild har en av de mest grisefete E36'ene på forumet (og i Norge generellt) så den syntes jeg var usaklig og virket mer som et lite gjennomtenkt forsøk på et comeback, av den typen dattera mi på 3 år kaster ut av seg når noen i barnehagen sier noe stygt. (No offence)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dårlig smak har jeg, derfor jeg ikke liker lyktene... :roll:

ho nevner jo selv at ho kanskje går tilbake til de orginale lyktene fordi "billiglyktene" ho kjøpte, vet ho ikke hvor lenge varer engang...

#-o

Men har noen spurt deg om de vil vite hva du synes da?? Nei..! Å dette er jo en side hvor BMW elskere viser fram bilene de er stolte av, da syns jeg det er dåligt gjort av deg å kommentere hvor stygge lyktene er.. det er jo heller ikke alle som har penger til å kjøpe seg nye lykter til flere tusen!

Eeeh, kanskje hun sier det for å få de som ikke liker lyktene til å holde kjeft?! For både Inger Marie og jeg liker lyktene, og det er heller ingen av vennene våre som har sakt noe annent, det er faktisk flere bmw'er her i byne som har like lykter, så det er tydelig at de er populær!

Pluss at hvis disse lyktene ikke "passer" til bilen, hvorfor er de laget i det hele tatt?! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig... Så mye krangling for noen frontlykter :lol:

Nå er det jo synlig at lyktene ikke passer helt, pga passformen gjør at bakkanten på blinklyset ikke møte skjermen, og det blir et stort mellomrom der.

Bortsett fra det er det jo en smakssak om chrome onepiece lykter passer utseendemessig, noen liker det, andre ikke.

"Pluss at hvis disse lyktene ikke "passer" til bilen, hvorfor er de laget i det hele tatt?!";

Eeeeh, nå er det jo laget mye rart til bmw som ikke passer, da med tanke på passform. Hva som passer utseendemessig er jo som sagt en smakssak. (Bortsett fra lexuslykter. Det passer ikke uansett :wink: )

Men kanskje det er på tide å legge denne diskusjonen død, så slipper vi sure miner fra begge sider av debatten :)

Edit: Etter å ha sett litt nærmere på lyktene så ser jeg at det går en sort kant i bakkant av lykta og denne møter skjermen ganske fint etter hva jeg kan se.

Så passformen er jo noe bedre enn først antatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at et forum skal være så dømmende på at at noen ikke har det samme som de har. Det de har gjort med bilen er alltid rett og hvis du tar en annen vei er det feil vei.

Det er vel snart påtide at vi alle kan se at folk er forskjellige og ikke minst at penger ikke vokser på trær. Må være lov å ha en prosjekttråd her inne uten at folk rakker ned på alt man gjør.

Kos deg med bilen og lukk ørene og øynene av og til. Jeg likte bilen din jeg. :D

Har selv en e30 cab med "alternativ styling", som ikke alltid blir tatt godt imot her inne hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke det innlegget var ment i min retning ;)

Jeg har selv planer om ac-schnitzer styling på min e36 fordi jeg liker det, og fordi alle andre har m-tech.

Saken er jo den at om jeg monterer en replica fanger med dårlig passform så vil det ikke se like helhetlig ut som om passformen var 100%.

Men jeg har også sagt flere ganger at jeg syntes denne bilen ser skikkelig bra ut, og lyktene hadde faktisk bedre passform enn det først så ut som, men den sorte plasten i bakkant får det til å se ut som det er et mellomrom der på bilder, da detaljene blir litt vanskeligere å oppfatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva enkelte andre mener om bilen din. vanskelig å vite passformen på lykter før man betaler og monterer. jeg syns denne E36,n er en meget pen bil. Og du må ikke høre på mange av de sære original-gestapoene her inne. har selv irritert meg over dem. men folk er forskellig i denne verden. det er bare drite i hva de mener :) Alt i alt så har du en MEGET pen E36 Inger-marie :)

Stå på :)

Hvordan går det med rustsveisinga på E30 forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva enkelte andre mener om bilen din. vanskelig å vite passformen på lykter før man betaler og monterer. jeg syns denne E36,n er en meget pen bil. Og du må ikke høre på mange av de sære original-gestapoene her inne. har selv irritert meg over dem. men folk er forskellig i denne verden. det er bare drite i hva de mener :) Alt i alt så har du en MEGET pen E36 Inger-marie :)

Stå på :)

Hvordan går det med rustsveisinga på E30 forresten? :)

Det går da fremover med e30n vettu :) har vert syk i det siste, så har ikke gjort så mye.. men det blir :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...