Kebabtralle Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 vifta i klima anlegget i bilen sluttet plutselig å blåse? Skiftet "piggsvinet" som sitter i bakkant etter forslag fra Stenshagen bil. men det blåser forsatt ikke noen som har no forslag? Åsmund
Kebabtralle Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Hvor sitter sikringsboksen? har bare sett den ved batteriet å der er det ikke
-Vegard- Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 sitter en sikringsboks inni hanskerommet, dri den hvite pluggen du ser i toppen av hanskerommet rungt og vips så finner du my mer
Kebabtralle Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 sitter en sikringsboks inni hanskerommet, dri den hvite pluggen du ser i toppen av hanskerommet rungt og vips så finner du my mer Takk ut å sjekker nå
Kebabtralle Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 alle sikringene var hele. Flere forslag?
Tore Diesel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Kan jo være selve vifta som er deffekt. Har ikke vært borti dette på Bmw før, da det som oftest er sluttsteget, eller piggsvinet som du sier, som er synderen. Men har bytta kupevifte på en 2000 mod. VW Beetle før, så vifta kan jo ta kveld selv på "forholdsvis nye" biler.
fast Dog Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hvis motstanderen er i orden og sikringen er hele så gjenstår det egentlig bare panelet. Har hendt at det er dårlig kontakt i koblingen på motstanderen. prøv å beveg litt på kontakten mens viften er på. Verdt å sjekke dette ut før du evt må kjøpe ny panel.
fast Dog Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Kan jo være selve vifta som er deffekt. Har ikke vært borti dette på Bmw før, da det som oftest er sluttsteget, eller piggsvinet som du sier, som er synderen. Men har bytta kupevifte på en 2000 mod. VW Beetle før, så vifta kan jo ta kveld selv på "forholdsvis nye" biler. Ta å tvangskjør viften...
Kebabtralle Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Kan hører det beveger seg inni der når jeg trykker på panelet. Hvordan skal jeg få tvangskjørt vifta?
Kjennern Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Nei nei nei, er nok denne du skal bytte skal du se 03 64116923204 SLUTSTEG BLAESTER (Org) 09/98 Del NR 3 Ligger oppunder der passasjer har beina under vifta sånn vca om du skjønnte hva jeg mente. Den har en tendens til å ryke, og da virker vifta død.
Kebabtralle Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Nei nei nei, er nok denne du skal bytte skal du se 03 64116923204 SLUTSTEG BLAESTER (Org) 09/98 Del NR 3 Ligger oppunder der passasjer har beina under vifta sånn vca om du skjønnte hva jeg mente. Den har en tendens til å ryke, og da virker vifta død. Er denne delen jeg har byttet! uten at det hjalp
Kjennern Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Da er vifta død da muligens. Sikker på at du satte den skikkelig på plass da? Min døde slik du sa, første alle sa jeg måtte bytte var den delen der hvertfall. Ta en diagnose for å være sikker.
Tore Diesel Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Dersom du skrur selv, og ikke har lyst å bestille vifte uten grunn, så kan du se om du kommer til kontakten på vifta, trekk ut kontakten og sett strøm rett på kontakten på vifta, for å se om den går. Gjør den det, så ligger feilen et annet sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå