Gå til innhold

Passer bra? Rød E30 og bbs rs-lignende felg med gull senter?

Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det kan bli bra det- dersom innpresset er riktig. Ellers så ser felgene du har lyst på smale ut, og vil kanskje ikke passe helt inn hvis du har planer om å ha brede dekk, valsing av hjulbuer osv.. Men derimot hvis planen er å ha den slik den er nå, altså mest mulig orginal- med en viss komfort i bilen- vil jeg si felgene virker både tidsriktige og pene. Dog noe dyr?

Har du sett på hva andre skal ha for slike, lignede felger- nye? Kjøp av sommerdekk osv bør uansett være en del rabatter på, nå som vi nærmere oss vinteren.

Ellers så likte jeg veldig godt bilen sin slik den er. Det er ikke mange (yngre spesielt) som velger å ha e30en sin mest mulig orginal! Stjerne i boken til deg.. :)

Ellers så vil gullfelger ødelegge litt for fargebildet som er på bilen din i dag, med rødt, chrome og svart. Hvis felgene ikke er like pene å se på i virkeligheten som på bildene, og du faktisk må bytte- så ville jeg kanskje kjøpt noen i tilsvarende farge og størrelse- samt "tidsepoke" disse kommer fra..

NYDELIG!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil du har :)

de felgene du linka til var fine de, men tror de vil se veldig små ut da eikene avslutter langt fra kanten (fordi det er skrudde felger) og senteret er annen farge enn kanten. vil nesten se ut som 14"ere i forhold til de du har nå.

hadde vert bedre med sølv senter og litt dypre kant tror jeg.

her er et annet alternativ da. jeg hadde slike på en e30 som jeg nettopp solgte.

ronal ls:

gmltimfxri7sjsqy9ye0.jpg

aiulotvjakw7xmp2iptz.jpg

637yaruogpss4xfgd0jh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...