Gå til innhold

Verksted på Østlandet som er gode på E34 M5.

Wiking
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har blitt den lykkelige eier av en -92 M5 3,8. Skulle gjerne gjort litt preventivt vedlikehold på denne, nærmere bestemt bytte av kjedestrammer, kjede, vannpumpe og muligens reimer. I tillegg skulle jeg gjerne hatt noen som kjenner motoren godt til å se at alt fungerer som det skal mtp Lambda, MAF og annet.

Lurer på om noen har tips til verksted som er flinke på E34 og spesielt M5. Er jo ikke noen vits å bruke merkeverksted, det er mange år siden de gutta skrudde noe særlig på disse bilene.

Alf Lie er flink, men han har fått hjerteproblemer og er vel ute for lang tid, såvidt jeg har skjønt...

Tar i mot tips med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har blitt den lykkelige eier av en -92 M5 3,8. Skulle gjerne gjort litt preventivt vedlikehold på denne, nærmere bestemt bytte av kjedestrammer, kjede, vannpumpe og muligens reimer. I tillegg skulle jeg gjerne hatt noen som kjenner motoren godt til å se at alt fungerer som det skal mtp Lambda, MAF og annet.

Lurer på om noen har tips til verksted som er flinke på E34 og spesielt M5. Er jo ikke noen vits å bruke merkeverksted, det er mange år siden de gutta skrudde noe særlig på disse bilene.

Alf Lie er flink, men han har fått hjerteproblemer og er vel ute for lang tid, såvidt jeg har skjønt...

Tar i mot tips med glede!

når du bytter kjedestrammer til denne motoren så bytt til kjedestrammer fra E36 M3 3,2 motoren da denne er mye bedre for din motor enn orginalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder til noen utrolig dyktige BMW mekanikere på industri feltet på Jessheim. Holder til i en stor lagerbygning ved siden A-dekke veimerking. Samme tomt som et bilvaskefirma.

Det står en haug med BMW'er plukket og revet og bygd sammen. Overtall av E34 M5 biler/deler der. Får du ikke den hjelpen du trenger der, så.. ja.. Om jeg skal sette bort bilen, så stoler jeg mer på de enn mange autoriserte verksteder.

De oppererer med hyggelige priser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...