///Mysild Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 AHH . Sykt pen bil Denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Jøss å kjapp du var da Ble bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Flotte bilder av en småfrekk bil 20 tommerne ruver godt i hjulhusene og med kromlister stikker den seg enda mer ut i positiv retning. Det blir enda bedre hvis du får noen dypere skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Pen bil du har der men likte ikke den skiltholder-tingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Veldig klar over det med skjørta. Kommer nok på sideskjørt, M3-speil, bakrutesenker++ til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Feit denne bilen ass Egentlig likte jeg ikke så godt chrom listene på denne første gang jeg så den, men etterhvert som øya får vendt seg til dem ser det egentlig skikkelig bra ut... På denne bilen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Pen bil du har der men likte ikke den skiltholder-tingen din Har bimmers.no skiltholder liggende, men er original BMW chrom-line den som står på så litt i tvil hva jeg skal gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Pen bil du har der men likte ikke den skiltholder-tingen din Har bimmers.no skiltholder liggende, men er original BMW chrom-line den som står på så litt i tvil hva jeg skal gjør Okei! sjønner du vil ha chromen men syns det ble litt mye med både chrom skiltholder og nyrer Jeg hadde villet gått for bimmers skiltholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Pen bil du har der men likte ikke den skiltholder-tingen din Har bimmers.no skiltholder liggende, men er original BMW chrom-line den som står på så litt i tvil hva jeg skal gjør Okei! sjønner du vil ha chromen men syns det ble litt mye med både chrom skiltholder og nyrer Jeg hadde villet gått for bimmers skiltholder. Får prøve den på i morra. Enig at det blir litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 ja, fant ut av at jeg kunne slette mange hehe... så da var det ikke mange å reddigere på etter første uttak hehe... prøvde å få han til å skru av ramma, men urutinert som han er, hadde han ikke med skrujern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Så verktøykassa i trunken er ikke komplett altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Feit bil;) hvor mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 nokså fet bil, men litt skeptisk til felgene. falt ikke helt i smak Er ikke fan av chromefelger eller silverline så sier vel sitt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 For og være helt ærlig, likte jeg ikke det chrome greiene på bilen desverre, chrome hører ikke hjemme på bmw, untatt grillen men er jo din smak som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå