Omnislash Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ble vel ca 1000km kjøring forrige helg med "omvei" om Rudskogen og en del småkjøring, men måtte nesten få det med meg Rudskogen er "bare" 3-4 timer unna så er vel der en 4-5 ganger i løpet av året. Er ingen felger jeg har mer lyst på enn 19-tommer CSL, men vet ikke om det hadde passa på bilen. Får bli på en annen bil. Grunnen til at man velger coilovers er at man kan justere den til akkurat den høyda som passer deg selv best og dermed er "sikra" perfekt senk. Gjøre det også mulig å justere opp/ned ved bytting av hjul og heve bilen hvis den skal kjøres på vinteren (det skal ikke min) Er også endel stivere. Kan oppleves som for stivt av mange.. Ikke veldig mye komfort igjen med coilovers og 20-tommere med 30-profil, men man må lide for skjønnheten Skjønner, du liker å farte mye. Vel, gi meg en heads-up neste gang da! Vel, jeg synes hjula dine passer veldig godt på din bil, så ikke tenk på å bytte engang! Jeg må nok nesten teste en bil først, før jeg kan si det er for stivt for meg! Er du i nærheten av moss så får jeg nesten se hvordan det er med 20 tommerne dine og stiv bil... er jo her jeg kommer til å kjenne det mest.. Moss har sykt mye drittvei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Skal si ifra hvis jeg skal forbi byen med den fantastiske lukta Felgene blir nok, men må pusse de opp i vinter. Er ikke akkurat BBS-kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå