leif harald Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Her må jeg følge med Rått prosjekt som alle andre du har hatt
E28 TURBO Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Nei, i juni gikk den fint. Var på track day med Rud, den gikk på 5. Det stemmer d. Trackday var d. Da var det ikke jeg som var gal likevel da
M3 Yngve Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Driver å samler deler og info på å bruke org ecu, uten alt den nye dritten. Venter spent på svar fra Kohler Racing. De har muligens ny ecu, som styrer alt og uten start spærra. For håpe de kan ta bort alle bussene, lys modul og speed signal. Da blir helt sikkert S54 oppi her.
ZhilleN Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 Dette blir sikkert rått Yngve! Smell opp i en s54 motor med turbo
M3 Yngve Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 Dette blir sikkert rått Yngve! Smell opp i en s54 motor med turbo Turbo blir det ikke på en S54 fra min side, når det funker så inni meg ESS kompressor. Blir nok suge motor og litt små trim på det, tror det kommer til å holde på denne bilen.
Lars89 Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 tror det kommer til å holde på denne bilen. Har mine små tvil om du klarer, men lykke til med å prøve
M3 Yngve Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 tror det kommer til å holde på denne bilen. Har mine små tvil om du klarer, men lykke til med å prøve Jeg å, men må ha litt tro på at det holder da Skal liksom prøve å holde dette på litt lavbudsjett.
ZhilleN Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Det skjønner jeg Yngve, men hadde vært rått med turbo! Skal følge med her ihvertfall
M3 Yngve Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Skjer ikke så mye her om dagen, men snart klar for litt pussing, rette opp gamle ting i motor rum osv. Har vært i kontakt med biltilsynet, så skal slenge inn en søknad på S54 motor. Får det sikkert ikke til, men skader ikke å prøve litt. Denne bilen har mere vekt i vognkortet, en 325 E30 så. Så da er det litt håp på den vekt siden, så er det avgass krav fra Usa, at M3en tåler 333hk osv. Kom gjærne med tips på hvor jeg kan finne noe dok på ting. Så har vi funnet en ny programer bar ecu, som styrer vanosene og får vekk ALT den andre elektro dritten. Så det blir S54 oppi her ettervært.
ehrnst Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 begynner å bli populært dette med s54 i e30. ikke noen tvil om at det fungerer meget bra heller du får bare gi gass. dette med godkjenning er ikke like lett da
HenrikE30+ Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Ser veldig bra ut! Kan med hånden på hjertet si at S54 er FANTASTISK i en E30 Stå på! P.S! Dersom du vil ha ferdig lakkerte/tilpassede dører i glassfiber så er mine tilsalgs! Farge er Zinnober Rot. Utrolig lette
M3 Yngve Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Ja S54 er etter min mening den grommeste 6 sekser BMW har serie prod. Nå er det vel Tommy som jeg vet igjen med S54 i E30. Så skal vel Bogen i gang snart, med den gamle til Kristoffer. Jeg blir nok mulignes ferdig en gang til sommeren, om alt klaffer og min økonomi tilsier det. Henrik kan jeg noe info på det custom taktrekket ditt og hvordan du farga, tok bort mye på det org teppet ditt? Skal ha stål skjermer og dører. Er du fornøyd med Adolffson luka de? Har du vinge og leppe fra han også?
ehrnst Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 var det b0gen som stakk av med s54'en ja. Tommy kjører vel "fullt" ledningsnett med instrumenthus og ecu.
OverKill Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Skal følge med på denne her, blir nok bra
E30_Dale Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Bra at du kjører S54, kan få den ganske hissig med sugetrim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå