pIMp Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Pimp.Jeg mener at med den store pumpe, selv ved liten bfk, blir det greit. Noe du har bevis på. Så da kan jeg kansje gå for den til Polo da? Skal få tak i en sånn å måle litt. Men er vel best med sånn dobbel virkene? Sånn som IX, M5 M3E46 og 02tii er vel også sånn dobbel? Dobbeltvirkende gir deg nesten dobbel virkning av hva diameter tilsier, men du må nesten sjekke om hovedbremsesylinderen ikke kommer for langt frem og tar i innsuget. EDIT: Hvor stor en den som hører til Polo? Skal du ha veldig store bremser kan du jo teste uten?
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Mulig den kommer borti den også, mulig jeg skal bruke kun traktene og skum filter. Men er litt skepisk på om det tar for mye hk. Men forkassere gjør det ikke det da. Her er et bilde av en Pölo, ikke så bra, men ser jo liten å nusslig ut. Har ikke Alpina noen korte bremse pumper da?
///Mysild Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 litt Ot: når skal e30en din opp i garasjen min og få litt pleie øyvind?
Øyvind L. Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 litt Ot:når skal e30en din opp i garasjen min og få litt pleie øyvind? Ja det kan du si... Har avbestillt noen ganger nå. Men må få gjort det så fort den er ferdig hvis du har tid. Litt usikker på når den er klar, men tror ikke det er lenge igjen nå.
///Mysild Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 litt Ot:når skal e30en din opp i garasjen min og få litt pleie øyvind? Ja det kan du si... Har avbestillt noen ganger nå. Men må få gjort det så fort den er ferdig hvis du har tid. Litt usikker på når den er klar, men tror ikke det er lenge igjen nå. får vel ta det etter vinterdvalen
M3 Yngve Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 iS motor med over 600hk der oppe Ja den blir meget grom den motoren der.
M3 Yngve Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Da har det blir gjort en jævla dritt jobb. Har vaska bort all tectyl og dritt under. Brukte 5 timer med grom steamer og så helt jævlig ut der jeg sto. Nå blir det å slipe litt å få på ny struktur der den gamle er flasser eller borte. Så skal jeg lakke den under selv, før den skal på lakk verksted får å få fin lakk på seg. Må kjøpe ny bakluke og bakfanger, blir vel ACM sine glassfiber ting. Foran har jeg fanger med Evo 2 leppe, som er modda til turbo. Så tror det blir å få tak i org vanlig uten Evo 2 leppe, syns kanske den er fineste org, med sånn carbon sport evo under leppe. Noen som vet om en org m3 plast front fanger å selge?
ehrnst Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 dette så jo bra ut! sto du inne å spyla bilen?
M3 Yngve Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 dette så jo bra ut!sto du inne å spyla bilen? Er du gal, sto ute med stor pressening under, så helt jævlig ut over alt. Jeg hadde regn tøy som ble full av tectyl og bare å hive. Denne bilen hadde vært på tectyl behandling, for bare noen årsiden, så derfor var det mye å spyle bort.
S.Nilsen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hørtes ut som en ordentlig dritt jobb men Må jo gjøres.
M3 Yngve Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Hørtes ut som en ordentlig dritt jobb men Må jo gjøres. Ja, må det gjøres ordentlig. Ikke noen kult at bilen ser ut som ei dynge under, selv om den er strøken oppå.
j_b Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 vil ikke syrebad hadde fjerna alt det tectyle der og rust hvis den har da yngve?
SteffenM2 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 vil ikke syrebad hadde fjerna alt det tectyle der og rust hvis den har da yngve? Jo, det ville det. Men da ville det kosta ekstra, pga. mere rengjøring av badet etter behandling. Er vist rensinga av syre'n som koster mest, når det kommer til syrebading!
Øyvind L. Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 vil ikke syrebad hadde fjerna alt det tectyle der og rust hvis den har da yngve? Syrebad fjerne alt karrosserikit også.. Det er jo en jævlig stor jobb å få på alt det kittet igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå