M3 Yngve Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Må fjærne all tectyl før man kan duppe den, alt går vekk og som nevnt må man kitte og få på ny struktur på kaross etter på. Så jeg ønsket ikke å ha vekk alt, denne bilen er rust fri og skal brukes til vanlig bruk. Til kun bane bil eller en rust holk, lønner det seg å duppe ja.
M3 Yngve Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Men har du bukk ute eller ? Nope, har ikke bukk i det hele tatt, så jeg plager alle jeg kjenner med bukk. Ønsker med bukk til jul og nytt hus med plass til alt jeg har. La den bare på noen dekk, så opp på kanalen og to paller til å støtte. Hadde 2 paller på bakken før dekk, blir ikke bulker da.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Men har du bukk ute eller ? Nope, har ikke bukk i det hele tatt, så jeg plager alle jeg kjenner med bukk. Ønsker med bukk til jul og nytt hus med plass til alt jeg har. La den bare på noen dekk, så opp på kanalen og to paller til å støtte. Hadde 2 paller på bakken før dekk, blir ikke bulker da. Hehe, har du bilde av det eller ?
R Andersen Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Ps! Jeg har både Evo II- og Evo III-styling til framfanger i carbon/glassfiber...
M3 Yngve Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Ps! Jeg har både Evo II- og Evo III-styling til framfanger i carbon/glassfiber... Ja, enten blir det org front fanger plast med Sport Evo splitter, som jeg skal kjøpe av deg. Eller så blir det glassfiber fanger fra ACM, noe jeg skal ha bak helt sikkert. Fikk kjøpt et sett med nye i går.
M3 Yngve Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 : Hehe, har du bilde av det eller ? Nei har ikke det.
j_b Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 ok. var litt usikker med syrebad greia, men du som person selger ting igjen veldig rask etter oppbyggingen, hvorfor ikke satse litt penger i det, bygge det skikkelig, bilen kommer til å ha høyere verdig senere, er trossalt en orginal m3 e30 det er snakk om
M3 Yngve Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 ok. var litt usikker med syrebad greia, men du som person selger ting igjen veldig rask etter oppbyggingen, hvorfor ikke satse litt penger i det, bygge det skikkelig, bilen kommer til å ha høyere verdig senere, er trossalt en orginal m3 e30 det er snakk om Er derfor jeg ikke dypper den, for da tåler ikke bilen fokt og regne vær. Denne bilen er rustfri, så hvorfor skal jeg ta av all kitt og understellsmasse, for så å legge på nytt? Det er jo tid å penger rett utav vinduet det. Er biler som er mye sparkel, rust og skal være så lette som mulig, det lønner seg å dyppe. Må også sandblåse/ vaske av all tectyl da også. Har sett karosseri komme derfra, helt nakene og blir gule av rust med en gang. Med den jobben jeg gjør med denne M3en, alle "greie" delene og mods som blir gjort, tror jeg ikke den blir den vanskligste M3en å selge. Men denne bygges ikke for salg, denne skal jeg ta vare på noen år, og kansje leeenge. La på 2 lag med rust killer, 2 lag med sink og 2 lag med masse. Så blir det muligens lakk i kveld.
j_b Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 ok, viste ikke den var rustfri da jeg så bilde av den. men det jeg mente var før du tok av tectyl da mann. men jeg har ikke erfaring der så jeg bare lurte sier ikke at du bygger for selge, men ved salg, kunne verdien verdt høyere hvis det var tatt syrebad eller noe store greier før bygging. siden syrebad tar mye jobb, men tok vist feil der du sier du skal ha den lenge ja, så den var lagt ut for salg for ikke så lenge siden du får øyet fort på nye ting du
R Andersen Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Eller så blir det glassfiber fanger fra ACM Den har jeg tenkt til å kjøpe også. Hadde egentlig bestillt den, men ikke fått den sendt oppover enda..
SSM Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Du brukte varmtvannsvasker under? Hva merke er den massen du har hatt på, og ble den sprøyta på?
M3 Yngve Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Du brukte varmtvannsvasker under?Hva merke er den massen du har hatt på, og ble den sprøyta på? Lånte ei grom ny sprøyte, kan ta bilder av den i morgen, så brukte jeg noe masse jeg fikk av han kaross mannen. "Kent" tror jeg var merke på dette. Da er jeg hvit og litt ble det under på bilen også.
SSM Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Kuuuuult :D Sånnt liker jeg å se! Har så innmari lyst til å gjøre samme med min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå