Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden ingen ønsker å kjøpe min vinter bil, for jeg bruke den selv da :D

Fikk på vinter hjul og fiksa noe småtteri i dag. Så nå kan bare snøen komme igjen.

y8f646t2gh536jgu8xts.jpg

cmmy52klrqkarnmsghly.jpg

aq3omfeaub5wh7rs30id.jpg

iek1xdao50mtsskbzh18.jpg

Skrevet

Vært å hentet bilen fra litt sveise jobb, bla montert cab stivere, nye front plater, da disse var modda til ic rør.

Så i morgen skal lakkeren se på bilen, og gi meg en pris på lakk jobben.

Fikk også kjøpt meg en org M3 v dør, + V rute med fine sorte lister. :D

3pplt48afublc2d5srkc.jpg

7pdsokzbdo37h55o6km0.jpg

qjzx65pb80e5sibw1i98.jpg

6wliddc8mqsx692io871.jpg

uxzu11czzjnfqzfneyk9.jpg

Skrevet

Han som fiksa tinga på bilen og jeg fikk kjøpt døra av, har en hel org M3 bakpart å selge.

Er komplett med C.stolpe, list, skjermer, vindu med list, luke med vinge, ikke rust, kappa mitt på liksom.

Vært skade bil med norske skilter, så ikke "snuske" deler.

Forlanger 10K, da er det med rulle E30 bakstilling også.

Skrevet

Ja jeg har mange. :D Mangler 2 st 9" så har jeg 2 sett 3.8 og 1 sett 3.6 + en 8" i reserve.

Var så dum å solgte et sett i fjord til 3.8. :shock:

Jeg har to sett med 8" og 9" felger + turbinkapsler... Og nei, de er ikke til salgs.. :wink: Solgte 8 stk. 8" felger i sommer.

Skrevet

Ja jeg har mange. :D Mangler 2 st 9" så har jeg 2 sett 3.8 og 1 sett 3.6 + en 8" i reserve.

Var så dum å solgte et sett i fjord til 3.8. :shock:

Jeg har to sett med 8" og 9" felger + turbinkapsler... Og nei, de er ikke til salgs.. :wink: Solgte 8 stk. 8" felger i sommer.

He he.

Mulig jeg får kjøpt et sett med 3.8 felger. Skal bare ha som deg, 2 sett med 8" og 9" som bane hjul, så et sett med 8" på lur.

Så har jeg sykt lyst på BBS E28 i 8.5" og 10"-18" Men de koster over 30 lapper. :shock: Det blir nok litt for dyrt om ikke det ramler ned noen penger da.

Skrevet

Da har jeg begynt å lakke bilen innvendig. Skal lakke hele bilen selv innvenidig. Så for den proff lakkes utenfor+ motor rummet.

6gxn5qvrnylewmedlgwh.jpg

h1sx3m189vayhjk06311.jpg

kyyvq38jhm637bcjw72d.jpg

6186ju39f0e5chp0wl5l.jpg

0bawyzb6w256e80w1tub.jpg

Skrevet
Dette blir bra:) Blir tøft og se den ferdig:)

Takk. :D Blir vel så fin at jeg ikke tørr å bruke den kansje.

Nei da, for brukes skal den, men mest runde tid jaging, om jeg greier å holde meg.

Så for den grønne svi på "sladde" treffa. Tror ikke det blir bur i denne, så da begrenser det seg litt.

Skrevet
Blir den hvit eller? :) blir helt lik tommy sin da jo :-P

Skal bli hvit ja. :D Har altid ønsket meg hvit M3, selv før hvit ble så inn.

Så er det kjekt med hvit, da ikke alt syns, man kan ha alle slags farger på felger, og hvit er alltid tidsriktig. :D

En M3 E30 skal ikke ha metalck lakk syns nå jeg da. :wink:

Blir ikke helt lik Tommy sin, hans er mye mye grommere en min kommer til å bli. :D

Skrevet

Åhhhh, blir våt i blikket her nå! Har sååååååå lyst til å gjøre det samme med min. Må være fantastisk å vite at ALT er 100% rustfritt og lakkert.

Du har fått tatt absolutt all rust og alt på stell?

Hva kommer en slik utvendig lakkering på tror du? Vannbasert?

Skrevet

Jøss Larsen, skulle ikke du klage på at jeg skrev at M3 skal ikke ha metalicj lakk ? :D

Syns mange kule blå farger blir tøffe på mange biler. Men blir så altfor strøkene da.

Ja, det lillie som var av rust er slipt, lagt på "brunox" , som er et gromt stoff. Stålet blir sort og blir en hinne, som kan slipes og lakkes.

Så har jeg rust primer på utsatte steder, og mye lakk.

Er 2 komponent lakk jeg bruker.

Har ikke fått noe pris på lakk enda, men rundt 20 lapper koster den nok fort.

Skal ha på fyller på alle delene, grunning og pussing. Så skal jeg ha 1 godt lag med klar lakk på alle delene og karossen.

Så denne bilen kommer nok ikke til å ruste med det første. :D

7ppfqc8sb1vh3z3zahp2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...