M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Var jo en spinkel eksosmaifold på den! Ja da, ja da. Alt du har er mye bedre enn alle andres M3 ting Larsen. Du kan bare klage du.
carlhaakon Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 triste bilder av Den m3en gitt den der som egentlig skulle selges før den ble vraka?
FrodeM Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Kan jeg få prøve det tårnstaget ditt Yngve? OMP Staget mitt tar i carbonboksen min, så jeg må prøve og finne et annet som passer.
ZhilleN Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Spør igjen jeg da... Felga hele?? Innpress?
sv90 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 denhvite m3en du har kjøpt er det den som var en døds ulykke i for en stund siden?
ragua Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Er innerskjermene fremme på den hvite hele? Er i så fall intr.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Spør igjen jeg da... Felga hele?? Innpress? Ifl Yngve skal de ikke selges.
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Felger ikke til salg, om ikke det kommer et knall bud. Inner skjermer dårlige, og mulig bruke selv. Denne var ikke den som var med i noe døds ulykke, ikke den som ble solgt i sommer, som nå er/ var til salgs igjen for bare noen uker siden. Dette er var en super strøken org enntussiast bil, dessverre. Men mye av delene kommer på en org M3 da.
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Kan jeg få prøve det tårnstaget ditt Yngve?OMP Staget mitt tar i carbonboksen min, så jeg må prøve og finne et annet som passer. Klart du kan.
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 bytte med meg da vettu yngve.. Nope.
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Da er dele bilen ferdig "hogd" og karossen blir solgt til en seriøs kar, som skal søke karosseri bytte på den. ( ja da, bak ruta og hengsler skal av før levering)
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Steike du står på!ikke lenge den bilen sto før du ribbet den.Mye bra deler på den og selge vill jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå