M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Kjøpte du diff av polakken? Gleder meg til delene kommer! Nei. Kjøpte av "Kristov" så skal jeg kjøpe 75% oppsett av Mobimech. Var ikke noe problem å sette inn den sattsen selv. Måtte dreie litt bare. Skulle ikke du ha noe der også? Kansje vi kan få litt bedere priser igjen oss disse Svenskene. Koster 1400,- sek for 40% spærre skiva, så skulle han ha 5400,-sek for 75% sattsen.
R Andersen Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Jeg hadde tenkt til å la han bygge om 3:64-diffen jeg kjøpte av deg. Jeg har ikke så peiling på skruing på diff, så tenkte å sette bort hele jobben til han, selv om jeg sikkert hadde fått det til, men har ikke tid til å prøve meg fram.. Vi kan jo selvsagt høre med han om priser! Kanskje jeg skal gå for 75% jeg også.. Kan jo ikke være noe dårligere enn deg..
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Måtte vist ha lammeldiff fra før, med det oppsettet jeg har fått pris på. Han som mente at 75% var best på min bil, så da får vi høre på ekspertisen. Dårligere enn meg, ja ja er vel øye som ser det.
KingB Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Måtte vist ha lammeldiff fra før, med det oppsettet jeg har fått pris på. Han som mente at 75% var best på min bil, så da får vi høre på ekspertisen.. Hvilken pris fikk du på å bygge om lamelldiffen fra 25% til 75%...?
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Den 75% sattsen koster 5400,-sek. Var vist ikke noe problem å sette de delene inn selv. Men må dreie av 1.5mm på noe. Skulle få all info og forklaring med settet. Så om noen skal være med, så er jeg glad i å presse litt priser.
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Da kom resten av "gull" delene mine som jeg glemte å levere ved første omgang. Jeg har vel kansje de kuleste M3 nava, om ikke annet.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Dei delene der vart sinnsjukt stilige
R Andersen Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Dette har jeg ikke greie på, så derfor spør jeg.. Får man behandlet deler med gummi på også? Trodde delene måtte være rene for alt annet enn metall. Edit; jeg er selvsagt int. i å være med på felleshandling hos svensken!
Stramvaier Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Kjøpte du diff av polakken? Gleder meg til delene kommer! Nei. Kjøpte av "Kristov" så skal jeg kjøpe 75% oppsett av Mobimech. Var ikke noe problem å sette inn den sattsen selv. Måtte dreie litt bare. Skulle ikke du ha noe der også? Kansje vi kan få litt bedere priser igjen oss disse Svenskene. Koster 1400,- sek for 40% spærre skiva, så skulle han ha 5400,-sek for 75% sattsen. Er den 40% sperreskive bolt on i E30 M3 diff?
M3 Yngve Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Skrevet Desember 23, 2009 Ja, gummien kan være på, så derfor kunne de panser låsene få en omgang. 40% spærra er bare en liten skive, så det er bolt on ja.
Stian_B Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 den 40% kunne vært interesant for min del også... si gjerne ifra over pm el noeom det blir felles handling av svenskene..
JulianS Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 men det er litt jobb å shimse bakakselen til riktig klaring da!? så det ikke blir slakk eller uling...
M3 Yngve Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 men det er litt jobb å shimse bakakselen til riktig klaring da!? så det ikke blir slakk eller uling... Er vel kronhjul å pingjong man må shimse så den går lett å ikke uler. Kan jo ta ut diffen gjøre noe inni den, så skal den vel være lik den var vel? Jeg har da gjort dette på andre biler med stiv aksel, å ikke noe lyder etter ting der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå