FrodeM Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Er du i verkstedet om dagen? Må få betalt deg for felgene, og levert tilbake staget, det passet ikke.
M3 Yngve Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Ja, blir der en del i morgen, da jeg har fått nye glassfiber deler som må tilpasses før lakk. Har nemlig vært å hentet masse fine deler i dag. Pip meg først du.
pimped@epost.no Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 225 på 9"felg.... Kun valset inn kanten på skjermen.Subber ikke. HR coilovers så vet ikke helt hva senken er.
M3 Yngve Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Skrevet Januar 6, 2010 Er de 18" pimp? Var å "snoka" litt på bilen din da den fikk satt inn 3.8. Kjempe fin bil du har.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Kikka på den bilen selv.. Digger løsninga med carbon på frontfangeren!
R Andersen Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Har nemlig vært å hentet masse fine deler i dag. Bakfangeren i carbon jeg kjøpte til min M3 var jaggu lett...!! Skal bli moro å veie den. Ikke mange hundre grammene den veier.. Framskjermene til E30`n var faktisk rimelig lette de også! Passform og kvalitet virker lovende!
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Ja, den var skremende lett, en så stor del skal liksom ikke være så lett. Ja syns det så meget bra ut. Om ikke det er for kaldt i garasjen, skal jeg prøve å tilpasse litt i dag.
ehrnst Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 har du ikke varme da yngve:) forresten, er det lagt opp til at man skal bruke de orginale bjelkene i fangerene?
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 har du ikke varme da yngve:)forresten, er det lagt opp til at man skal bruke de orginale bjelkene i fangerene? Jo er varme, men må når jeg skal ha inn deler i ca 10 min, så tar det tid å få den opp igjen. Jeg skal ikke ha noe inner fanger i disse, men kan sikkert ha det.
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Har fått gjort litt småtteri i dag. Men må ha hjelp til å måle og holde for å lage huller og fester til alt dette plastik dritten. Men sånn er det når vekt teller så mye. Fikk noen lykter i går også. Vet ikke om jeg skal bruke dem eller lakke litt rødt på de orginale. Får prøve med frem når bilen blir ferdig. ( nei, disse lyktene skal ikke selges)
carlhaakon Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 begynner og bli tøff nå yngve regner med at rattet skal byttes
sladjan Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Denne bilen kommer til å bli sjukt fin. Imponert over hvor grundig du går, bare å kjøre på, håper jeg ser denne live en dag
M3 Yngve Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Takk takk gutter. Det ratet skal seff byttes ut.
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2010 Skrevet Januar 7, 2010 Dette blir knall Yngve! Håper jeg for sett denne live engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå