Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror di kan bli ganske hissige med turbotrimm og=) Men detta blir knall!

Skrevet

S54 trenger jo slettes ikke noe sugetrim eller turbotrim for å bli hissig! den ER allerede hissig! :D å i en lett E30 blir det plenti krefter over eit langt register og leke seg på så dette blir konge.

Er spent på hvordan det kommer til å gå med den søknaden din da.

Skrevet
Ja S54 er etter min mening den grommeste 6 sekser BMW har serie prod. :D

Nå er det vel Tommy som jeg vet igjen med S54 i E30. Så skal vel Bogen i gang snart, med den gamle til Kristoffer.

Jeg blir nok mulignes ferdig en gang til sommeren, om alt klaffer og min økonomi tilsier det. :roll:

Henrik kan jeg noe info på det custom taktrekket ditt og hvordan du farga, tok bort mye på det org teppet ditt?

Skal ha stål skjermer og dører. Er du fornøyd med Adolffson luka de? Har du vinge og leppe fra han også?

Du skal få all den infoen du bare vil, men det blir så komplisert å SKRIVE om det, så ta heller å slå på tråden til meg så skal jeg guide deg og evt. gi deg delenummerne du trenger!

Mob: 928 99 650

Skrevet

syns du skal hente en dakargul m3 3,2 sedan i england å bruke motoren fra den, så kunne jeg kjøpt framskjerm, panser og grillramme;) hehe...

Skrevet
syns du skal hente en dakargul m3 3,2 sedan i england å bruke motoren fra den, så kunne jeg kjøpt framskjerm, panser og grillramme;) hehe...

He he, du får nok lakke noen org deler. Tror jeg har grill ramme å det du trenger foran kansje. Mulig det kommer inn en sedan E36, som skal hogges.

Blir å plane toppen på S54 motoren, så kjøre uten katt. Med den nye ecuen, kan vi legge til mere benisn, luft osv.

På den slipper vi også lmm, så har lyst til å kjøre med 6 skum filter rett på traktene. :D Men mulig det blir effekt tap, for vel prøve å lage en carbon boks.

Noen som vet om en Porcshe bremsekraft forsterker? Fra 911 77-89 mod.

De passer godt i E30 :D

Skrevet

å? hva har du annet enn grillramma? fangern min berga jeg.. men mangler innerskjermer allefall, vifta er hel, men er et feste som er knekt, så er det radiator festene på venstresida som er gåene..

Skrevet
å? hva har du annet enn grillramma? fangern min berga jeg.. men mangler innerskjermer allefall, vifta er hel, men er et feste som er knekt, så er det radiator festene på venstresida som er gåene..

Må se om jeg får den bilen først, om jeg gjør det er den en 325 4 dørs, som er skada bak.

Vet det om 1 uke ca. :D

Skrevet

blir SINNSYKT fett med s54 oppi her, gud bedre. hvis du får på litt grom eksos blir dette en fin opplevelse å høre på turtallsperra i langsvingen etc

Skrevet

Så det var du som handlet denne ja ;)

Hva har du gjort med Twin turbo motoren som stod i? Solgt?

Siklet på denne selv, og var veeeldig nære på å bestemme meg for noe. Men heldigvis kjøpte du den først :D

Skrevet
Så det var du som handlet denne ja ;)

Hva har du gjort med Twin turbo motoren som stod i? Solgt?

Siklet på denne selv, og var veeeldig nære på å bestemme meg for noe. Men heldigvis kjøpte du den først :D

Den M20 motoren ble solgt dagen etter, og solgt nesten hele bilen nå. :D

Har en del "greie" deler på lager. Så derfor har jeg solgt mye, for å prøve å holde kostnaddene litt nede. :D

Skrevet

Tøft prosjekt Yngve! Blir artig å følge med her utover vinteren! Når satser du på å ha den klar?

Om du bestemmer deg for takluke, har jeg et par tips og trix, bare å gi en lyd :lol: Høhøh

Skrevet
Tøft prosjekt Yngve! Blir artig å følge med her utover vinteren! Når satser du på å ha den klar?

Om du bestemmer deg for takluke, har jeg et par tips og trix, bare å gi en lyd :lol: Høhøh

haha glemmer aldri diksusjonen mellom deeg og han når du skulle bygge om din med takluke :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...