SSM Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 Hehe, du må jo lære oss småtasser opp Snakk for deg selv
M3 Yngve Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 Har "jassa" unner skjermene, fått i motoren, nesten. Motorfestene er for høye, og bunnpannea sveiset litt for lite. Men dreie litt av motorfestene, og kappe den ene, så den ikke går i ramme vangen. Så av med panna og sveise den litt om. Store reimhjul, som vist skal gi noen hk ekstra, har kommet på plass. De sparer pumpene en del også. Stage 4 clutch pakka er på plass, sammen med 6 trins kassa som kom i dag. Gir kasse feste passer ikke i det hele tatt. Er mitt mellom de vanlige spora og de som er til diesel bilene, så må nok lage og mekke litt der.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 se her ja:)detta ser bra ut alu fester du har laga?
M3 Yngve Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 se her ja:)detta ser bra ut alu fester du har laga? Er sånne KK motorsport har laga, med gummi puta inni, og sånt lokk, som holder igjen om det blir for mye vridninger. Jeg må ha med gummi, ellers kobler bankesensorene inn på org ecu.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 se her ja:)detta ser bra ut alu fester du har laga? Er sånne KK motorsport har laga, med gummi puta inni, og sånt lokk, som holder igjen om det blir for mye vridninger. Jeg må ha med gummi, ellers kobler bankesensorene inn på org ecu. ok.eg laga meg koppar på orginal feste,me no ska eg ha meg nye.er dei og annbefale??
M3 Yngve Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Kan lege disse selv. Koster for mye å kjøpe der nede. Kan ta bilder og vet at den gummi tingen inni er å få kjøpt her. Skal høre med Tommy, han vet hvor de kan kjøpes mener jeg. Så er det bare å dreie. Disse har små gummi puter og blir derfor meget stive. Om du ikke trenger gummi, er vel kansje pom eller polly noe å prøve?
Gjest atlis Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er faen meg hårete Yngve. Blir veldig bra ! Er disse motorfestene med gummi inni til og få tak i til S50 også. I e36 liksom. hehe.
Testpiloten Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Dette har jeg trua på! Flere bilder!!
JAL_535i Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Kan lege disse selv. Koster for mye å kjøpe der nede. Kan ta bilder og vet at den gummi tingen inni er å få kjøpt her. Skal høre med Tommy, han vet hvor de kan kjøpes mener jeg. Så er det bare å dreie. Disse har små gummi puter og blir derfor meget stive. Om du ikke trenger gummi, er vel kansje pom eller polly noe å prøve? Jeg prøvde pom i min men skifter nå til E28 puter. Sinnsykt mye vibrasjoner i karosseriet =) Innerspeilet stod bare å rista.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Larsen har en merklig fetish ang motorvinkler føler eg ! ! Ser bra ut Yngve
SSM Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Larsen har en merklig fetish ang motorvinkler føler eg ! !Ser bra ut Yngve Du ser jo at bunnpanna står skeivt i forhold til traversen?
Kristian Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 hvis du ser i underkant på traversen på dette bildet Larsen, så ser du at ikke ser så veldig ille ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå