Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har "jassa" unner skjermene, fått i motoren, nesten. Motorfestene er for høye, og bunnpannea sveiset litt for lite. :(

Men dreie litt av motorfestene, og kappe den ene, så den ikke går i ramme vangen. Så av med panna og sveise den litt om.

Store reimhjul, som vist skal gi noen hk ekstra, har kommet på plass. De sparer pumpene en del også.

Stage 4 clutch pakka er på plass, sammen med 6 trins kassa som kom i dag.

Gir kasse feste passer ikke i det hele tatt. Er mitt mellom de vanlige spora og de som er til diesel bilene, så må nok lage og mekke litt der.

uzy01pag33foem0ybtul.jpg

2h323bru9og6a1ewr393.jpg

32au9p3tf8bqj7m958en.jpg

tnxjlyucl8fe5rrt6akg.jpg

eg38ryf2f7kjd88irjvy.jpg

2reo6x2hf1w8hn9yfp7q.jpg

wvva6cx0myzpgyfv5xif.jpg

dc4l2fn23srpjzneq7gj.jpg

Skrevet
se her ja:)detta ser bra ut :applause: alu fester du har laga?

Er sånne KK motorsport har laga, med gummi puta inni, og sånt lokk, som holder igjen om det blir for mye vridninger.

Jeg må ha med gummi, ellers kobler bankesensorene inn på org ecu.

Skrevet
se her ja:)detta ser bra ut :applause: alu fester du har laga?

Er sånne KK motorsport har laga, med gummi puta inni, og sånt lokk, som holder igjen om det blir for mye vridninger.

Jeg må ha med gummi, ellers kobler bankesensorene inn på org ecu.

ok.eg laga meg koppar på orginal feste,me no ska eg ha meg nye.er dei og annbefale??

Skrevet

Kan lege disse selv. Koster for mye å kjøpe der nede. Kan ta bilder og vet at den gummi tingen inni er å få kjøpt her. Skal høre med Tommy, han vet hvor de kan kjøpes mener jeg. Så er det bare å dreie.

Disse har små gummi puter og blir derfor meget stive. Om du ikke trenger gummi, er vel kansje pom eller polly noe å prøve?

Skrevet

Er faen meg hårete Yngve. Blir veldig bra ! Er disse motorfestene med gummi inni til og få tak i til S50 også. I e36 liksom. hehe.

Skrevet
Kan lege disse selv. Koster for mye å kjøpe der nede. Kan ta bilder og vet at den gummi tingen inni er å få kjøpt her. Skal høre med Tommy, han vet hvor de kan kjøpes mener jeg. Så er det bare å dreie.

Disse har små gummi puter og blir derfor meget stive. Om du ikke trenger gummi, er vel kansje pom eller polly noe å prøve?

Jeg prøvde pom i min men skifter nå til E28 puter.

Sinnsykt mye vibrasjoner i karosseriet =) Innerspeilet stod bare å rista.

Skrevet
Larsen har en merklig fetish ang motorvinkler føler eg ! !

Ser bra ut Yngve :)

Du ser jo at bunnpanna står skeivt i forhold til traversen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...