M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Har nå vært rundt å funnet og styra med 16" felger som skulle gå over M3 E46 bremser. Prøvde først noen 16" org BMW 7 er felger. De var ikke store nok, da ringte min kompis til Gundersen å fikk kjøpt ( les ble lurt) 16" speedline i 5,5 tror jeg, de skulle gå over, men nei da. Han måtte slipe ned kaliperne han. Det var noen uker siden, og jeg tenkte hvordan skal vi få tak i noen 16" som er store nok inni. Hm, jo da prøve med 16" stål vel. De går over med spacer, og BBS RS skulle gå, og de går også, men ikke lett å finne i 7X16". Ja ja, da får jeg bruke slanger og prøve på RS i 8X16" tenkte jeg, men så hadde jeg noen org E46 alu i 16", ja ja, vi kan jo prøve disse. He he, de passet med 20mm spacer og er ET 47. Glad som bare det, fant jeg frem noen M5 kopi i 7X16" ET 35 som det står is hjul på, de passet rett på de, uten spacer. Så til alle som driver med felger og bremser, PRØV SELV, ikke hør på alle som liksom skal ha greie på ting. Så nå har jeg 8 stk 7X16" med is hjul, ikke har jeg slange i, og de passer E46 M3. Så blir nok en del turer til Hebbes i år ja.
R Andersen Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 De orginale 16" felgene som ble levert til E30 M3 skal passe over bremsene til E36 M3, så kanskje de passer over bremsene til E46 M3 også?
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 De orginale 16" felgene som ble levert til E30 M3 skal passe over bremsene til E36 M3, så kanskje de passer over bremsene til E46 M3 også? Det gjør dem sikkert. Godt jeg fikk solgt et sett sånne for noen få mnd siden. Men når M5 kopi går rett på, og de org som sitter på E46 som har mange runde hull, må ha 20mm spacer, er det sikkert mange flere som går også.
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Da setter pigga på uten slanger, 7X16" seff. Nå er det kun bilen igjen nå da.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 der var du klar for isen ja:)e46 m3 er sikkert perfekt bil til dette formålet
NA Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Prøv sånne dekk på sykkelen din å se om det blir lett å trå rundt Et spørsmål yngve: Husker du dim på ishjula du brukte på M-50E-30'n din. Har noen som er 10-65/15 men tror de blir litt store i hjulhusa foran
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Husker ikke dimmen på dem, men hadde org høyde på bilen.
NA Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Husker ikke dimmen på dem, men hadde org høyde på bilen. Ok, nei får bare prøve å legge de på å se Det var jo en spøk da, haha.. Mee too
M3 Yngve Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Bilen blir dessverre ikke pri så mye om dagen. Blir nok ikke tid til å gjøre noe særlig før til høsten igjen. Så planen er å ha den ferdig våren 2012. Men har kjøpt meg noen Recaro seter, og driver å handler noe nå og da. Er kjempe u sikker på demper og fjær oppsette denne bilen skal få. Mulig solgt HR kittet, og K-sporten blir nok for stiv. Skal jo prøve ut Nitron på E46en, så om det er knall på den, skal jeg få dem til å lage et gromt gate oppsett til denne tror jeg. Noen som har noe tips? Ikke KW og HR nei. Ja, er flekk på det ene sete, pga vaska bort en flekk, så det er ikke tørt enda. Noen som vet om dørtrekk i noe lik design som stolene ?
leif harald Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Disse hadde passet perfekt til dine seter, ble netopp solgt får 200kr btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå