M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Okej da. Har spes bestilt dem på mål, bolt sirkell og et. De er 8X18" ET 10. Skal få lage nye større og finere merker, som på de på bildene på bilene. Det blir skudd premie på dem som kjøper sånne, og setter på en E30 før sommer 2012. Har også kjøpt med sport evo stoff til å trekke opp intr mitt med.
winchester Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Fikk nettopp ett sett med de OZ-felgene der i posten jeg. Blir rått med Sport Evo stoff.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Hahaha, du sa til meg at du ikke skulle vise de til noen du din lille luring
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Vet det Winch Sikkert noen som kommer til å kjøpe sånne, så jeg får bruke dem litt på E46en først kansje.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Jeg bare tulla. Vet, du har vel ikke 5 bolt heller enda du ?
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Så har jeg handla litt bremser foran. Kjøpe kjøpe kjøpe Blir å handle inn de siste delene jeg trenger til denne i løpet av sommer og høsten. Så er planen å gjøre den helt ferdig i løpet av neste vinter. Så for vi se hvordan disse sefor gutta legge kjepper i hjula for Tuv papirer om å få dette godkjent en gang.
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 nei har du sett.. bestilte like felger på fredag naaaat... råå felger! og kult mønster
leif harald Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Skal du bruke disse calipperene på e46m3 skiver? Er det noe forskjell på boxster å boxster S calipperene? Mine boxster hadde blitt litt små på så store skiver tror jeg, passa fint på 300 og 312mm.
FTE Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Da har jeg kikket litt i tråden din... -og ! Fy for et prosjekt du holder på med! Denne blir helt i toppsjiktet, det er iallefall helt klart. Og digge felger du har fått tak i, husker jeg ønsket meg sånne til den første M3en jeg hadde. De er helt perfekte til E30M3! Gleder meg til å se denne i levende live iallefall
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Kjøpt i Sverige ja. De skal brukes på org M3 E46 skiver ja, og når jeg får råd og de er slitte, blir det PF skiver. De er fra 996 vel disse og passer perfekt på 28mm skiver. Takk for kom FTE. Bygger den liksom litt etter hva jeg liker selv. Har lurt på sånne felger lenge, så nå klinte jeg til. Men fy å kr det går når man holder på med 2 stk biler, gleder meg virkelig til disse er ferdig og jeg kan bare kose meg med små mods på dem.
winchester Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Jeg bare tulla. Vet, du har vel ikke 5 bolt heller enda du ? Nei, kommer nedover neste helg og henter ditt. Gromme bremser.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Kjøpt i Sverige ja. De skal brukes på org M3 E46 skiver ja, og når jeg får råd og de er slitte, blir det PF skiver. De er fra 996 vel disse og passer perfekt på 28mm skiver. Takk for kom FTE. Bygger den liksom litt etter hva jeg liker selv. Har lurt på sånne felger lenge, så nå klinte jeg til. Men fy å kr det går når man holder på med 2 stk biler, gleder meg virkelig til disse er ferdig og jeg kan bare kose meg med små mods på dem. Ja, se det skje!
///Mr.X Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Sju-uuukt feite hjul Yngve!!! Dem vil sitte som et skudd på E30 M3`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå