Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okej da.

Har spes bestilt dem på mål, bolt sirkell og et. De er 8X18" ET 10. Skal få lage nye større og finere merker, som på de på bildene på bilene. :D

Det blir skudd premie på dem som kjøper sånne, og setter på en E30 før sommer 2012. :wink:

Har også kjøpt med sport evo stoff til å trekke opp intr mitt med. :D

2qckg4q54ymbrvh7m2o1.jpg

yvve39nps73o2005qqzq.jpg

ftzn8ygu9dw63wpvm5fo.jpg

bzc2i9vz3ltrvhixx3os.jpg

gt75cndawgb9449cgbhh.jpg

s3x02eb6ne98xiync97i.jpg

1k79ykh0nw3pypoajtp2.jpg

9y7ce1sk715rl6l0hcgr.jpg

71oybfnn7lk85ymkhygn.jpg

p7wo2xjuw27vf3xi7urv.jpg

hxlp3zaay6kyorjsb763.jpg

Skrevet

Vet det Winch :applause:

Sikkert noen som kommer til å kjøpe sånne, så jeg får bruke dem litt på E46en først kansje.

Skrevet

Så har jeg handla litt bremser foran. :D Kjøpe kjøpe kjøpe :wink:

Blir å handle inn de siste delene jeg trenger til denne i løpet av sommer og høsten. Så er planen å gjøre den helt ferdig i løpet av neste vinter.

Så for vi se hvordan disse sefor gutta legge kjepper i hjula for Tuv papirer om å få dette godkjent en gang. :shock:

cycc48lotwab5dcmvb77.jpg

7lptp0xcnsusyostgxm8.jpg

4blpl4s6as9xp2jdf360.jpg

Skrevet

Skal du bruke disse calipperene på e46m3 skiver? Er det noe forskjell på boxster å boxster S calipperene? Mine boxster hadde blitt litt små på så store skiver tror jeg, passa fint på 300 og 312mm.

Skrevet

Da har jeg kikket litt i tråden din... -og :clap: ! Fy for et prosjekt du holder på med! Denne blir helt i toppsjiktet, det er iallefall helt klart. Og digge felger du har fått tak i, husker jeg ønsket meg sånne til den første M3en jeg hadde. De er helt perfekte til E30M3!

Gleder meg til å se denne i levende live iallefall :)

Skrevet

Kjøpt i Sverige ja. :D

De skal brukes på org M3 E46 skiver ja, og når jeg får råd og de er slitte, blir det PF skiver.

De er fra 996 vel disse og passer perfekt på 28mm skiver.

Takk for kom FTE. Bygger den liksom litt etter hva jeg liker selv. Har lurt på sånne felger lenge, så nå klinte jeg til.

Men fy å kr det går når man holder på med 2 stk biler, gleder meg virkelig til disse er ferdig og jeg kan bare kose meg med små mods på dem. :D

Skrevet
Kjøpt i Sverige ja. :D

De skal brukes på org M3 E46 skiver ja, og når jeg får råd og de er slitte, blir det PF skiver.

De er fra 996 vel disse og passer perfekt på 28mm skiver.

Takk for kom FTE. Bygger den liksom litt etter hva jeg liker selv. Har lurt på sånne felger lenge, så nå klinte jeg til.

Men fy å kr det går når man holder på med 2 stk biler, gleder meg virkelig til disse er ferdig og jeg kan bare kose meg med små mods på dem. :D

Ja, se det skje! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...