leif harald Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg skal muligens selge k-sport coiloversene mine Yngve om du er intrisert, coilovers bak også
ZhilleN Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Dette blir gromt Yngve! Ikke for og være idiot, men hadde det ikke vært mulighet og flytta over motoren fra den grønne til denne her? Eller blir det for dårlig plass angående ESS? Så selger du heller den grønne med en av de motora du har ute? Bare et lite forslag fra min side, uansett, dette tror jeg blir dritbra!
M3 Yngve Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Den grønne skal nok få ha komp kitt så lenge jeg har bilen. Men seff når den en gang skal selges, kan den kjøpes med og uten. Men tror nok den bilen har mest verdi med alt som er der nå. E30 går jo ganske greit med S50B32, de 2 andre "M3" E30er med S54 går meget godt. Vet ikke om det fins flere i Norge, og er kun 1 igjen som har S54 i nå, som jeg vet. Men den motoren som er tatt ut, skal inn i E30 igjen. Blir nok en E28 med S54, og det kommer nok flere nå som disse motorene blir rimligere og man får flere sprut som styrer vanosene.
ZhilleN Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den grønne skal nok få ha komp kitt så lenge jeg har bilen. Men seff når den en gang skal selges, kan den kjøpes med og uten. Men tror nok den bilen har mest verdi med alt som er der nå. E30 går jo ganske greit med S50B32, de 2 andre "M3" E30er med S54 går meget godt. Vet ikke om det fins flere i Norge, og er kun 1 igjen som har S54 i nå, som jeg vet. Men den motoren som er tatt ut, skal inn i E30 igjen. Blir nok en E28 med S54, og det kommer nok flere nå som disse motorene blir rimligere og man får flere sprut som styrer vanosene. Ja det er sant det, har jo sett åssen den blå her inne går, og den går styggbra, selvom det er rein motor, tror denne også blir heftig med den motoren du skal ha i, kjøpe carboninnsug, grom eksos, og diverse, så blir det jo hester ut av det også Stå på Yngve, dette blir bra !
M3 Yngve Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Vært i Østfold å bytta til meg grom vinga. Må så disse delene R.Andrsen selger holder god kvalitet og ikke minst passform. Veier kun 3.4 kg og er vel så å si lik org evo.
leif harald Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Liten sannsynlighet får at BKFen går på sånn at vi må se oss rundt etter IX bkf eller? Ble S54 her også
M3 Yngve Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Jeg tror IXen blir for stor, skal bruke fra Opel Corsa, eller helst Polo fra 90 mod ca. Kjenner en som har montert en sånn fra Polo, har Willwood foran og M5 bak kalipere. Han er nesten ferdig, så håper han får prøvd den litt, så man kan høre hvorden "trampen" blir. Jeg har brukt Golf 1 og E30 bumpe, det funka som bare det. Men hadde kun skiver foran på 316 89. Mange som mener det blir hard "tramp". Men alt er vel bedere en pedalboks, for de er virkelig harde. Må nok kansje kutte litt, om man skal bruke org boks da. Jeg har lyst til å bruke kun traktene og skum filter over. Om ikke det tar for mye hk, så går jeg får noe sånt. Da blir det nok kul lyd også. Fått tak i noe motor nå da?
M3 Yngve Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Har montert gir kasse og alle fester, så nå vet jeg hvor motoren kommer. Tatt alt ut igjen, så da blir det å sende panna til sveising noe senere. Nå blir det under karossen som står for tur. Det er ikke noe gøy. Planen er å få lakk på den før jul. MÅ ha denne ferdig før "Hulken" må begynnes på og ikke minst kjøres med.
leif harald Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 aa, ok. Kjøpte meg netopp 750 bremsesylinder til den orginale BKFen, passer også IX. Pga bremsene. Så tror jeg beholder den orginale og heller prøver å gjøre noe med innsuget. Ja har fått taki motor, skal på en liten 200 mils kjøretur å hente den mandag 16. nov
M3 Yngve Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Ja, den til 750 er vel kortere? Hva annet gjør den?
leif harald Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Ja, den til 750 er vel kortere? Hva annet gjør den? Ja kortere, men grunnen til jeg skal bruke den er at den har større stempel og derfår kan den fylle opp store calipere osv. Om du fatter Nytter ikke me 4 svære k-sport calipere med orginal bremsesylinder det fant jeg ut på den forrige e30en
SSM Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Det er muligheter for å kjøpe carbon boks til S54 i E30 mener jeg å ha sett en plass! Da slipper man alt det med bremsene. Kanskje bare omplassere resevoaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå