M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Her er han jeg skal bruke til å modde diffen. Gjort det M5en diffen, som jeg hadde planer om å bruke på denne, men fant ut at det blir for overkill med skuddsikker på denne. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... lit=ramper
Thunegutt Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Da er 02 solgt. Så skal denne gode E30 M3 tas frem igjen. Planen nå er å selge den skuddsikre bakstillinga, selge alt av bremser, og lage ny bakstilling med 188 diff, og mulig E36 difflokk. Så planen nå er at jeg skal kjøre den på vårmønstringa til våren Dette høres bra ut 188 diff`n er mer enn god nok. Hvilke bremser skal du selge, og hvilke skal du ha? Men er ikke våren kommet allerede?
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Mener neste vår jeg vet du. Denne bilen er import, og nå går den på 9ene året. Skal jo godkjennes vet du Jeg skal selge ALT av bremser jeg har til den, så skal jeg handel et bigbrake kitt til E46 M3. Så må det lages braketter og ting så den passer E30 M3 beina + bak. Vet ikke helt hvem kitt det blir, men det skal bli noe gromt.
ZhilleN Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Hadde vært tøft om du valgte kompressor i steden for turbo som alle andre har i dessa e30'a, er ikke dumt med kompressormatta s54 Gleder meg sykt til denne blir ferdig, trur dette blir helt rått
Pedi Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Hadde vært tøft om du valgte kompressor i steden for turbo som alle andre har i dessa e30'a, er ikke dumt med kompressormatta s54 Ja, bare se på Thunegutts E30.. Den er nice med presse!
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Denne skal ikke ha presse og bli noe herje bil dette. Det bruker jeg E46 M3er til det ! Org 360 hk CSL motor ( etter den er godkjent) Med ESS mods i ecuen, Ca 1200 kg, gromt under stell og litt kjøretrening på spor, så blir det nok artig. Blir Nurburgring edition dette nå. Det meste blir nytt, og det som ikke blir nytt, blir overhalt, lakka og shina.
M3 Yngve Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 Skjer det noke her om dagen? Ikke stort
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Da her jeg pella den frem fra dvale, og vaska litt. Måtte jo prøve RSene på Skal ta av bakstillinga i morra, så kommer snart en over grom skuddsikker tilsalgs. Skal bygge med 188 diff og DTM oppheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå