MeSs Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Okej da. Har spes bestilt dem på mål, bolt sirkell og et. De er 8X18" ET 10. Skal få lage nye større og finere merker, som på de på bildene på bilene. Det blir skudd premie på dem som kjøper sånne, og setter på en E30 før sommer 2012. Har også kjøpt med sport evo stoff til å trekke opp intr mitt med. Hvor fikk du tak i dette Sport Evo stoffet? Helt konge arbeid Yngve, lest 68 sider nå. Skal få lest ferdig. Vet jeg har lest tråden før, men får ikke nok av kvalitetsarbeid EDIT: Glem det med sport evo stoffet Så det på en annen side. Nå har jeg lest alle 77 sidene. Hadde vært kjekt å kunne sett arbeidsbenk/verktøytavle "oppsettet" ditt, driver å innreder garasjen selv. Så meget pent ut! Har 2 slike verktøytavler selv, vurderer å skaffe en til. Hvor kjøpte du tavlene og krokene?
Øyvind L. Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Godt ikke jeg har en "original" M3. Da slipper jeg og være redd for og bruke den skikkelig når jeg har lyst.
M3 Yngve Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Godt ikke jeg har en "original" M3. Da slipper jeg og være redd for og bruke den skikkelig når jeg har lyst. Helt enig, fins så mange fine org M3er, så godt med noe u org også. Har du en godt modda seriøst, godkjent ombygd bil, er de ikke vanskelige å bli kvitt.
JulianS Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 HV har vel ikke godkjent noen org E30 M3. Sånn var det ja... Herlig... Snart må vi vel klassifisere E30 M3 i "klasser" etterhvert? a) Orginal M3 med startmotor (S14) No offence here, just wondering... Først må vel dere som har nesten dobbel effekt og dyre deler kjøre fra de med "startmotorer" da kan vel ikke være noe kult å bli frakjørt av biler nesten uten motor
Oberland Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Blir meget heftig skyss det her.. Faen så rå de bremsene! Men de skal på 1M?
Doff.E46 Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 har nå satt av litt kvalitetstid, og lest igjennom hele tråden din:D må si at du er en jævel til å stå på å få ting gjort blir jo tilnærmet "fabrikkny" når den er ferdig. blir morro å se denne ute på bane en dag her skal det følges med videre, og lykke til med fortsettelsen selv om det kanskje er 1'ern som får pleie nå
M3 Yngve Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 Dette blir nok bare en "dritt" bil å kjøre i forhold til 1 serien. Så gleder meg ikke noe med denne bilen her lengere, gammelt ræl fra 80 tallet.
ealoken Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Dette blir nok bare en "dritt" bil å kjøre i forhold til 1 serien. Så gleder meg ikke noe med denne bilen her lengere, gammelt ræl fra 80 tallet. gå og legg deg igjen a E30n blir en rask cruiser og ringen leketøy
Tynes944 Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Her var det mye bra arbeid!! Satan for en grom bil! Følger med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå