smez Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Har en tråd på denne fra før. Men siden det er helt nye planer for bilen, synes jeg det blir litt rotete å fortsette på gammel tråd.. Litt om bilen.. 1993 modell e36 320i coupe. motor er en s50b30 som det så fint heter, altså en m3-motor. bortsett fra eksos og chip tror jeg den skal være original selv om det ser veldig ut som om toppen er portet. akkurat for øyeblikket er det "litt" rådebank, så jeg og morty999 er i full gang med overhaling. planer for bilen.. bygge en potent driftebil av den.. har fått en bra deal med gs-bildeler, så blir mye deler fra katalogen dems som k-sport coilovers osv. deleliste kommer jeg med når jeg har fått oversikt over hva jeg trenger.. men nå litt bilder, for det er visst populært.. så var det motoroverhaling dette er da problemet. dette er 2 lager som på en eller annen måte har blitt ett.. mer bilder og oppdateringer kommer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Det var da snasent Lykke til, blir nokk bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 takk takk.. vi satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 moro... alltid spennende med e36 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Det er bra Smez, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Utrolig rått :- ) Gleder meg til å se videre på detta Forresten, er det du som har bygd den om fra 320 til M3? Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Meeeget rå driftebil dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 nei er nok ikke jeg som bygde den om.. kjøpte den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Gasa til det rasar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 defekt oljepumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 dette blir bra, drifting prosjekt e rått skal følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 har ikke fått gjort så mye i dag, bortsett fra litt tenking.. er dobbelmasse-svinghjul på den, og det er ikke så interressant så må nok bytte det, og clutchen er noe sliten så blir en sinterclutch, men hvor den blir kjøpt fra vet jeg ikke.. morty999 mente jeg måtte ha m30 svinghjul, så da blir det å skaffe det. må også få noen til å dreie nylon/alu hardykobling til meg så hvis noen gjør det er det bare å rope ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Ja, da har jeg fått gjort litt mer i dag.. Da er hele motoren pelt i småbiter, og skal i dele askeren, og så til maskinering.. Så nå blir det den store delebestillingsrunden til mandag. Alt av pakninger, lagre osv blir bestilt nytt.. fikk også fiksa sperre i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Ka du ha gjort med den diffen? sveisa spærre? vi nord boere bruka å sveis rett på tennen på diffen.. ha aldri vorre med å sveisa inn noe metallgods i difen:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 jepp sveisa.. fyller opp så vet jeg at den ikke ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå