C.Ellingsen Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Hei! Noen j****r har vært å ripa siden på bilen min Kan dette gå på forsikringen? Jeg her delkasko fra gjensidige.
Porri Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Det kan det dersom din forsikring dekker hærværk, men det medfører bonustap for deg desverre.
The_transporter Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 nei aldri i verden om du får igjennom det desverre synd det ikke var innbrudd i tillegg, da kunne du fått det på forsikringen kjenner mange som har fått ripet opp biler og fått det avslått desverre, men dette er nok bra også, så ikke alle bare kan ripe opp bilen og si det var hærværk for å få hellakkering sier ikke at det er tilfelle i din sak,men det skjer jo fra tid til annen
C.Ellingsen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Godt jeg kjenner en som lakker billig da. Den måtte ha en lakkering uansett men faan så irriterendes fordiom.. Takker for svar
BMW_Racing Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Bror min fikk sin bil ripet opp sin bil for ikke så lenge siden. Han fikk dekket det av forsikrings selskapet. Måtte bare betale egenandel.
codex Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Hadde jeg vært vitne til at noen med vilje ripa opp bilen min..... Hadde ikke vist mye nåde da nei..
jonr- Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 åherreguden... faan så unødvendig. 2 jevvla tøffe rød-russ-gutter slo inn bakruta mi for noen mnd siden. (merker det vekker dårlige minner da jeg leser)
Bauge Racing Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 ja noen tok min bil og .. har delkasko .. får eg det igjen på det da ??? ska faen ringe forsikrings selskape og høre .. kan gje en lyd tebake ka di sier ..
halsen89 Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 da har jeg faan meg knust ett par ruter på bilen å sagt det var innbrudd!
Rabies Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 åherreguden... faan så unødvendig.2 jevvla tøffe rød-russ-gutter slo inn bakruta mi for noen mnd siden. (merker det vekker dårlige minner da jeg leser) Håper du slo dem i hjæl Takler ikke drittunger i russetøy som tror de er fritatt for konsekvenser
C.Ellingsen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Hadde jeg vært vitne til at noen med vilje ripa opp bilen min..... Hadde ikke vist mye nåde da nei.. ja hadde jeg sett det ville det blitt liv i tunet
C.Ellingsen Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 ja noen tok min bil og .. har delkasko .. får eg det igjen på det da ??? ska faen ringe forsikrings selskape og høre .. kan gje en lyd tebake ka di sier .. Hvilket forsikrings selskap har du? hadde vært greit å vite om vi fikk noe igjen.
Mexos Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Såvidt meg bekjent så må man vel ha fullkasko for å få erstattet hærverk, og da må man regne med bonustap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå