Veritas Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hei, Lurte bare på om noen har formening om hva en kan si at en 320 DAT 2002-modell er verdt? Gått ca. 142 000KM. Synes personlig at 200 000,- er i drøyeste laget for en bil som dette, da det finnes mange tilsvarende modeller til 120 000,- Se forøvrig annonsen her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18662159 Takknemlig for tilbakemelding om hva dere synes.. står prisen til bilen, eller er den vell drøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 syntes ikke det var så galt jeg,kan vel prute litt på den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Tror den prisen er ganske riktig i forhold til resten av markedet. MEN, spesielt med tanke på at E90/91 begynner å dukke opp til under 250.000kr , så mener jeg vel kansje at E46 holder et kunstig høyt prisnivå. Og det virker som at 2002 nesten ligger like høyt i pris som 2005 mod E46. Ikke rett. Jeg betalte 200 for min 02 320dt mtech hos forhandler, for nesten et år siden. (148tkm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Hva vil dere foreslå som en fornuftig pris for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Vet ikke helt hva riktig pris er men jeg har inntrykk av at noe synes 320d er verdt sin vekt i gull. Har aldri helt forstått hvorfor. Enig med Pelton, er ikke store hoppet opp på E90\91. Men lykke til på letingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 jeg betalte 190t for min 03 320d hos forhandler for snart ett år siden. den hadde 125tkm og bra utstyrt. Har forøvrig hatt endel utgifter med den jeg også. Jeg synes det er merkelig at disse stadig er i samme prisklasse. Men, det er jo store forskjeller på utstyrsnivå på disse bilene som man må ta i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Takk for tilbakemeldinger Er enig med dere om at prisen er litt stiv. Skal se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå