e30 tic Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 =o....Jobber du på BT ettersom dette er godkjent? OTOTOTOT Men hvor fikk du godkjent dette? Mvh Clerion Nei, jeg gjør ting ordentlig, og da er det ikke noe problem. Kjøper vil få all info om godkjenning inkludert søknaden min og godkjenningen på søknad fra BT. Vennligs ingen flere spørsmål om hvordan jeg har godkjent bilen. Hvorfor er dette så hemmelig da, er jo greit å dele med andre slik at de får en vis retsningslinje på hvordan fremgangsmåten er ved søknad og godkjenning på biltilsynet. For det er som sakt ikke umulig. Bare en tanke, lykke til med salget kul bil:) fordi jo færre biler som er godkjent jo høyere og verdi og mer spesielle vil di være. da sier det seg jo selv at eier ikke opplyser om dette Før han selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Tviler på at det bygges biler og blir godkjent før du får solgt, så kjapt går det nok ikke Men da satser vi på at du kan dele litt når bilen blir solgt da, går sikkert kjapt med salg av denne bilen vil eg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Så du kjørte på Våler i går. En jeg kjenner som kjørte den originale svenskregga M5 en. Han sa du kjørte fra han på langsletta der. Den 5ern er det jo 507hk i. Er det en original 321hk du har eller har du gjort noe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Så du kjørte på Våler i går. En jeg kjenner som kjørte den originale svenskregga M5 en. Han sa du kjørte fra han på langsletta der. Den 5ern er det jo 507hk i. Er det en original 321hk du har eller har du gjort noe med den? Hvis det er tilfelle så kjører han med M5en veldig forsiktig. E30 med S50 motor er ikke verdens sprekeste bil, den går bra men ikke SÅ bra. Jeg har E30M3 med S50B30 og jeg har ikke sjans mot en 507hk M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Stusset på dette jeg også. Derfor jeg spurte om motoren er original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Vel, nå er det flere faktorer inne i bildet. Vil tippe selger her hadde rimelig god utgangshastighet ut fra svingen samt en kortbeint diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Så du kjørte på Våler i går. En jeg kjenner som kjørte den originale svenskregga M5 en. Han sa du kjørte fra han på langsletta der. Den 5ern er det jo 507hk i. Er det en original 321hk du har eller har du gjort noe med den? S50B30 er levert med 286hk i følge BMW. Sykt genial sleeper dette her, om jeg har hatt en slik så hadde jeg aldri satt på den noe ekstra M3 bredding eller mtech. Må være så rått å møte en 240tic eller lignende og bare se maska dette gjennom gulvet til han sjåføren når du tråkker pedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Ja bilen din er helt konge sånn den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Utrolig nok som den er, lyst på en slik bil! Synd den kom for salg nå, Liker utseendet av preface også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 kommer den til salgs igjen over nyttår? eller til våren? har lyst på bilen men, passer seg ikke rent økonomisk akkurat nå self. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 xxx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 ok. jeg tar kontakt hvis jeg har økonomien i orden jeg da har du noen filmer av den på våler el.? lykke til videre med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg